Licht roze lijntje na paar uur, zegt dit toch iets??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door fruity, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    (Heb deze vraag ook al in een topic gezet, maar nog weinig reactie. Ben te zenuwachtig en nieuwsgierig :) )

Hallo dames,
    ik kan wel even wat advies gebruiken. Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van DA eigen merk, 3 dagen voor NOD. Vanochtend omo wit, ik zag het lijntje wel, maar deze was doorzichtig. Ik had de test nog niet weggegooid, dus een paar uur later kwam ik in de badkamer en keek ik er weer op. Toen zag ik toch een dun roze lijntje... (Zie foto) Ik weet dat je m dan officieel niet meer mag aflezen, maar zegt dit misschien toch iets? Of helemaal niets?
    Graag jullie mening en expertise!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,8 KB
      Weergaven:
      1.059
  2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je echt niks uit opmaken na zoveel uur. Ze zeggen niet voor niets binnen 5 minuten aflezen. Ik zou er nog een doen morgen of overmorgen.

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Het lijkt even dik als de controle streep en hij lijkt roze.
    Ik heb alleen geen ervaring met de testjes van DA.
    En inderdaad na een paar uur is de test niet betrouwbaar meer.
    Ik zou morgenvroeg of overmorgen een nieuwe test doen, en ik hoop voor je dat dan de 2e streep niet zo lang op zich laat wachten.

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hij lijkt me dunner dan de controlestreep. Laat er even water over lopen. Verdwijnt de streep dan was het een indroger.

5. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Dat water over het venstertje, of het gedeelte waar de urine mee in aanraking is gekomen?

6. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Druppel of doe eens wat water op de plek waar je normaal de urine moet doen, als t streepje erna blijft staan is het iig geen indroger.

7. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Hij blijft staan...
    Morgenvroeg sowieso maar een nieuwe test doen.

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    spannend !! hopelijk staat ie er morgenvroeg weer ;) succes alvast :)

9. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Die heb ik ook van het weekend gedaan met als resultaat een streepje..dus ben benieuwd voor jou hoor

10. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Zou inderdaad opnieuw testen dan weet je het zeker.
    Ik duim voor je! :)

11. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Thanks lady's!

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

DA testen mag je na afleestijd echt niet meer aflezen. Heb deze testen destijds ook bij de zwangerschap van Aiden gebruikt.
    De verkoopster bij de DAdrogist drukte mij op het hart deze test alleen binnen de tijd af te lezen. Na die tijd kunnen er valse streepjes ontstaan. Helaas.

In jouw geval zou ik deze test dus als negatief beschouwen en over een paar dagen een nieuwe test doen en dan alleen binnen de aangegeven tijd aflezen.

13. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Oke, bedank voor je reactie Be Happy. Beter om dit nu te horen. Dat scheelt valse hoop

14. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    Even een correctie voor de dames die het niet weten: ook indrogers blijven staan nadat je er water bij doet, sorry wil je geen verkeerd gevoel geven hoor! Heb het alleen vaker meegemaakt en ook gezien bij anderen

15. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hi. Ik heb geen ervaring met deze testen dus ik kan alleen vertellen wat mijn ervaring is. Ik had 4 dagen voor nod ook pas na een half uur wachten een super licht streepje. De dagen erna steeds donkerder. Bij mij blijven de testen altijd helemaal wit als ik niet zwanger ben. Ik durfde ook niet te hopen na dat super lichte streepje, maar op mijn nod was de streep erg duidelijk! Advies: Koop een paar goedkope testen van action oid en dan elke dag testen met dezelfde soort test en kijken of het donkerder wordt.
    Succes!

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heb je al opnieuw getest?

17. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Yup. Met kruidvat 2x5. Binnen die 5 minuten zag ik eigenlijk niets, ja ik dacht iets te zien heeeeeeel in de verte, maar ik twijfelde aan mezelf. Een half uurtje later werd dat ietsie pietsie duidelijker. Tja, ik zie toch echt iets zitten.... Wat vaag dit! Gewoon maar door blijven testen de komende dagen.

18. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Eerste foto is in de badkamer, 5 min. erna. Slecht licht daar, denk niet dat jullie iets zien. Tweede foto is later.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,5 KB
      Weergaven:
      463
  19. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    De latere test

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,9 KB
      Weergaven:
      417
  20. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik zie op die laatste foto's niets.

Maar ik weet van de k2v5 wel dat ze pas na afleestijd echt duidelijk worden. Ik heb die testen véél gedaan de afgelopen tijd (een stuk of 3 a 4 toen ik zwanger was in september, en toen nog weer 4 of 5 toen het misging om te kijken of het hcg afnam) en elke keer werden ze pas goed duidelijk na afleestijd. Dwz; er stond dan wel een streepje voor de 5 minuten, maar na de 5 minuten kleurde hij nog wel flink bij.

Oftewel; testen drogen soms langzaam op en dan zit er toch wel degelijk hcg in je lichaam, maar het telt pas als een positieve zwangerschapstest als er binnen de 5 minuten in ieder geval een tweede streepje (al is die dan licht) zichtbaar is.

Deel Deze Pagina