Heey allemaal ik ben nu 5,3 weken dus nog maar net. Ik ging net plassen en bij afvegen had ik licht roze slijm en er zat een heel klein rood sliertje in, zijn er meer mensen die dit hebben of hebben gehad maak me best zorgen ook heb ik last van pijn in me onderrug ☹️☹️
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat niet... Nu wel gehad, en toen schrok ik mij ook helemaal te pletter! Daarna ook nog paar keer bruin verlies gehad.. het hoeft dus niks te betekenen! Gefeliciteerd!
Hier deze zwangerschap ook gehad, roze en rood en bruin. En daarnaast ook krampjes en pijntjes. Maar het gaat toch alweer ruim 23 weken goed
Bij de eerste niet. Deze zwangerschap wel. Licht roze, rood en bruin. Op een gegeven moment was het zo veel dat het echt met plassen mee kwam. Toen heb ik de verloskundige gebeld (7.4w als ik het goed herinner) en kon ik gelijk terecht voor een echo. Daar zagen we een mooi kloppend hartje en zat alles op de goede plek. Een beetje bloedverlies kan komen door adertjes die springen, heel normaal, maar nooit leuk . Mocht het meer worden en het niet vertrouwen, bel je verloskundige