hoi. Ik vroeg me af hoe dit bij de andere zwangeren is gegaan die van hun 2e of latere kindje zwanger zijn. Ik heb sinds deze week (wk 37) al 2 valse starts gehad. De weeën begonnen duidelijk, om de 5 min, 3uur lang, maar zette uiteindelijk na een half uur in bad, toch niet door grrrr. Frummel is ook al volledig ingedaald, terwijl ik toch vaak lees dat dit bij een latere zwangerschap veel al op het eind pas gebeurd? Ben heel erg beurs, mega veel harde buiken, bij het minste geringste die ook af en toe pijnlijk zijn. Al met al prutteld het aardig daar binnen. Maar aangezien ik bij onze 1e ook 2wkn lang met ontsluiting heb gelopen, durf ik nergens van uit te gaan. De ene v.k. verwacht dat't toch wel snel zal komen. De ander denkt dat het nog wel ff kan duren (grote v.k. praktijk) Hoe gingen / gaan die laatste loodjes bij jullie?
Ha, Je kunt er inderdaad geen pijl op trekken. Bij de vorige 2 tot ruim 41 weken gelopen en potdicht tot vlak van te voren. Nu totaal geen voortekenen. Een week of 2 geleden wel regelmatig ongesteldheidsbuikpijn, maar dat zal wel bij het indalen hebben gehoren. Kindje is inmiddels wel ingedaald.
Ik heb een meisje maar daar heb ik al weken van te voren met voorweeen rondgelopen. En verscheidende malen gedacht dat het begonnen was en toen het begonnen was wiat ik het noiet omdat ik dacht dat het voorweeen waren. Zo heb ik dus anderhalve dag rondgelopen tot de vk belde en het niet vertrouwde en langs is gekomen.
Bij de eerste ben ik gestript. Vanaf het moment van strippen tot de echte weeën, 24 later, heeft het constant licht gerommeld..Milan is geboren met 41w+3d. Bij de tweede zo goed als gèèn voortekenen gehad. Wel 2 dagen voordat het begon wat (helder) slijmverlies en op de op de avond voor de bevalling een heeeeeeeeeel ietsie pietsie rose afscheiding. Maar ik heb zondag nog rustig van 16.00 uur tot 20.00 uur op een verjaardag gezeten en meerdere keren tegen diverse mensen geroepen dat het nog wel even zou duren. Thuisgekomen nog even tv gekeken en rond 22.30 uur naar bed. Om 02.10 werd ik wakker omdat ik moest plassen. Toen ik beneden liep had ik een beetje een vaag gevoel in mijn hoofd (nogsteeds geen enkel gevoel in mijn buik verder) om de papieren van de verloskundige in het zicht te leggen, met de telefoonnummers ed. Ik m'n bed weer in en ineens om 02.30 kreeg ik een ongikrampje En om 02.34 weer....en om 02.39 weer..Afijn, om 03.00 uur moest ik de krampjes al weg gaan puffen, aangezien het al venijnige weeën werden en ze inmiddels om de 3 minuten kwamen en al een behoorlijke tijd aanhielden..Maar om een lang verhaal kort te maken , op maandag ochtend om 09.47 is Misha geboren, na een zwangerschap van 39w+2d. Dus hier een erg plotseling begin begin van de 2e bevalling..