Nou geen tuurstreepje, maar een duidelijke lichte streep!!! Gefeliciteerd!! Spannend, ik heb zelf op het moment positieve testjes in handen en zit nog maar 3 dagen voor NOD. Ga je zodirect de Clearblue Digital doen? Dan blijf ik even gluren bij je, hoop voor je dat ie zwanger aangeeft en hoeveel inderdaad ... Succes!!!
helaas de cb test zegt negatief maar ook een kv test gedaan en deze heeft zelfde licht roos streepje als gisteren
Dikke knuffel, ik zie ook streepjes dus voorzichtig gefeliciteerd En dan is het helaas even afwachten. Morgen zou de test duidelijker moeten zijn, toch dames?
met weken indicator is gevoeliger dan die zonder weken indicator. Ik zou nog even een paar dagen afwachten.
idd , me vriend en ik hebben afgesproken dat we zondag nog een kv test doen en dat we woensdag 5nov ( op zijn verjaardag ) nog een clearblue test doen ... maar door die kv test blijf ik wel nog hopen
hihi , alleen weet ik niet of ik zolang zal kunnen wachten zou het morgen ochtend terug al meer moeten tekenen ? hihih
Dat zou ik ook maar doen Ziet er goed uit, ik heb zelf geen goede ervaringen met CB indicator. Dus misschien maak jij ook nog niet genoeg HCG aan voor de CB. Maar die andere zijn hele fijne resultaten
oowww wat leuk zeg .. dat is nu mijn probleem dat ik begot niet weet hoeveel dagen me cyclus zou bevatten .. ofja we zien wel .. maar ben zo blij voor je dat jij ook al positieve test in handen hebt !
Wat jammer dat de cb negatief aangaf het enige wat ik kan bedenken is dat de cb met ochtendurine gedaan moet worden indien je voor je NOD test. dit heb je niet gedaan toch? je kan ook de kruidvat test met het + proberen. Deze is ook niet heel duur en was bij mij positief op 11 dpo