goedemiddag dames, ik heb mijn ovulatie 17 dec gehad en ik moest officeel over 4 dagen testen, nou heb ik smorgens een zwangerschapstest gedaan van de kruidvat (early) en daar zag ik een hele hele hele lichte streep vervolgends heb ik clearblue gebruikt de digitale en daarop stond dat ik 1-2 weken zwanger ben klopt de test?!
Had ik ook..... Verdeel vaag streepje op een action test en daarna toch zwanger 1-2 op de clear blue! Gefeliciteerd!
Hi meiden, Voor alle zwangeren, gefeliciteerd!! Al enkele dagen heb ik het gevoel zwanger te zijn en heb vorige week op zaterdag, zondag en maandag wat licht roze / bruin bloed verloren bij het afvegen. Sinds woensdag test ik, maar elke test zegt wat anders. De kruidvat 2v5 euro was heel licht positief op woensdagmiddag, negatief op donderdag. De sensitest was heel licht positief op woensdagmiddag, negatief op vrijdag en vandaag (zaterdag). Zojuist een test eigen merk van de supermarkt gedaan en die was licht positief, maar na afleestijd.... Wat denken jullie meiden?? Heb dinsdag een hysteroscopie gepland staan en mag hier niet zwanger voor zijn, dus wil heel graag duidelijkheid! Kunnen jullie meeturen naar de test van zojuist?
Ik zie op beiden wel een vaag streepje eigenlijk... Hoeveel dpo ben je nu? Misschien morgen nog eens een test wagen, dan zou die weer veel duidelijker moeten zijn... Veel succes!
Ook ik zie een heel vaag streepje. Aangezien het streepje na afleestijd zichtbaar werd, zou het negatief moeten zijn. Maar het blijft toch spannend, want soms betekend het wél een beginnende zwangerschap. Succes meid!