Licht rozeverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Suzanne68, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hallo,

Ik ben nog pril zwanger en van de week verloor ik na de ontlasting wat roze slijm......daarna was het weg en een hele dag weggebleven en ik was dus gerustgesteld weer.Nu heb ik vandaag veel gelopen en had ik een plekje bruinroze in mijn inlegkruisje en met afvegen weer niks.Maar na de ontlasting toch weer bloed en wat helderder....wel roze nog,maar niet meer bruinig.Kan dit van de inspannig komen en dus geen kwaad?
    Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad en dat begon ook met rozeverlies,dus vandaar mijn extra zorg.

Groetjes,
    Suzanne

2. Suzanne68

Laat maar,het is alweer mis...

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Jeetje suzanne! wat vervelend!

Sterkte!

Imke

4. Suzanne68

Hoi Imme,

Blijkbaar was ik te vroeg met gillen dat het mis was.....want ik heb niks meer verloren sinds zaterdagochtend en mijn testen zijn superdonker....donkerder dan voor de bloeding.

Groetjes van een licht optimistische Suzanne

5. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Geef de moed niet op!
    Ik duim voor je!

Imke

Je baarmoeder mond is door de goede doorbloeding ook een stukje kwetsbaarder waardoor er soms een haarvatje knapt en bloedverlies geeft. Ontlasting,sporte,tillen en gemeenschap kunnen dit triggeren maar is niet schadelijk!

Imke

6. Suzanne68

Maar hoeveel bloed kan dat zijn van een adertje,want de laatste was toch flink wat aan het papier....het viel niet in de pot...haha...klinkt beetje stom,maar kan dat best veel bloed zijn dan?

7. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Suzanne68,

het kan varieren van een drupje bruin tot een inlegkruisje helder rood. Bloedverlies is vaak niet erg, maar aan de hoeveelheid wordt bekeken of er verdere onderzoekjes nodig zijn. Als het bij jou nu eenmalig aardig wat op het papiertje was alleen bij afvegen (en soms het je nog wat dagen wat oud bloed verlies daarna), kun je het over het algemeen prima afwachten, want dat klinkt nog als een normale bloeding en is het duimen draaien komende weken. Blijft spannend natuurlijk en ik duim met je mee.

Groetjes Brigitte

8. Suzanne68

Hoi Brigitte,

Bedankt voor je geruststellende antwoord.
    Het was eerst wat bruinrozeverlies na een flink stuk lopen en een papiertje vol slijm met wat helderder bloed na de ontlasting.Daarna idd nog wat hele kleine plekjes roze,maar dit stopte heel snel.Alleen had ik wel wat kramp voor het laatste bloedverlies,maar daarna dus ook ontlasting,dus ik hoop dat de kramp daarvan was.Geen ondragelijke krampen hoor....gewoon het gevoel dat je ongesteld moet worden.
    Maar nogmaals bedankt voor je antwoord.

Groetjes,
    Suzanne

Deel Deze Pagina