Onze dochter is nu ruim acht maanden en ze heeft nog geen enkele tand... Wanneer kwamen ze bij jullie kinderen? Ik vraag me soms af komen ze wel?!?! Groetjes Jendo
Eva kreeg haar eerste 2 tandjes met 6 maanden, nr. 3 t/m 6 met 8 maanden. Dus ze had toen 6 tandjes. Maar ik lees ook wel eens dat kindjes van 1 jaar nog geen tandjes hebben. En er worden ook wel eens kinderen geboren die al een tand hebben. Het verschil gewoon heel erg, maar elk kindje krijgt in ieder geval tandjes .
Mijn zoontje wordt morgen 8 maanden en heeft ook nog geen enkel tandje. Ik kreeg zelf met bijna 9 maanden tanden dus vind het niet zo gek. En je weet wat zeggen he..late tanden zijn goede tanden
Jesse kreeg z'n eerste twee tandjes toen hij bijna 8 maand was. Maar nu is hij bijna 13 maand en nog steeds alleen die twee. Maar de meeste baby's krijgen ze vanaf zes maand.
Louise was bijna 11 maanden toen haar eerste tandjes doorkwamen, daar is het een hele tijd bij gebleven en toen ging het heel snel! Geen zorgen maken hoor, pas als je kindje twee is en nog geen tandjes heeft moet je je ongerust maken
Vlgs mij heel verschillend; Iris kreeg haar 1e tandje vroeg; al met 4 maanden, maar heeft er nu pas 4. Een kindje van een vriendin kreeg de eerste pas met 7,5 maand en heeft nu al 8 tanden....
Onze meid kreeg met 7 maanden twee ondertandjes tegelijk. Daarna een hele poos niks. Pas met 11 maanden zijn er drie boventandjes bij gekomen en die zijn nog niet helemaal door (ze is afgelopen week 1 geworden). Dus ook hier gaat het niet zo snel.
mijn dochter is nu 7 maanden en de 2 ondertandjes zijn nu bijna helemaal door dit zijn ook haar eerste
Mijn zoontje is 5,5 maand en ook nog niks te bekennen. Wel verhoging, kwijlen, rode wangen en veel poepluiers maar nog niks te zien..
Hier kwamen 2 dagen voordat hij 8 maanden was 2 ondertandjes. Hij is nu 10 maanden en heeft er geen tandjes meer bij gekregen.
Hier met 7,5 maand -dus net- de eerste 2 ondertandjes, er zat een verschil tussen het doorkomen... de ene is overigens nog steeds niet helemaal door.
Mijn dame kreeg precies 1 dag voordat ze 1 werd haar eerste tand! Dus geen zorgen, ze komen vanzelf...
met 10 maanden kreeg hij zijn eerste tandje, met zijn verjaardag had hij er vier. Nu heeft hij er 8 en de eerste twee kiezen zijn aan het doorkomen.
Onze dame heeft ook nog geen tandjes... laatste 2 dagen wel gekke poepluiers maar ik zie nog geen bobbels in haar mondje! Lijkt wel of ik onder 2 tandje door zie schijnen door het tandvlees... Kunnen tandjes ook doorkomen zonder de dikke bobbels in haar mondje?