Ja ik ben ook erg benieuwd... Ik heb vandaag contact gehad met verloskundige. Ik dacht altijd dat die heel behulpzaam waren, maar ze begreep mijn verhaal niet of ik legde verkeerd uit. Maar goed ik moest nog maar 10 dagen wachten zei ze en weer testen. Ach ik wil het gewoon ook nu weten dus misschien is het mijn ongeduld...
Vanochtend naar de wc gaan had ik opeens licht helder bloed wat er uit kwam... Snap er helemaal niets meer van. ik acht de kans nu wel erg klein dat ik nog zwanger ben. Maar net keek ik weer en geen bloed meer....
Ik heb ook bloedverlies gehad (met 4 weken), helderrood en 's ochtends zo veel dat ik ervan schrok. Zaten ook stolsels in toen. Maar toch echt afgelopen week een mooi kloppend hartje gezien. Dus het hoeft niet persé iets te betekenen. Advies van de VK aan mij was toen om na 3 dagen weer te testen. Het streepje op de test was toen een stuk donkerder dan die van 3 dagen ervoor (de dag van het bloedverlies). Dus ik zou een paar testen inslaan als je die nog niet in huis hebt liggen en over een paar dagen weer testen! Succes, hoop voor je dat het goed zit!
Hmm spannend. Dacht zelf ook ongesteld te zijn (en bleek dus zwanger). Was wel meerdere dagen, maar minder bloed. Ook daarna nog regelmatig beetjes bloedverlies gehad (rood en bruin). Ben nu bijna 32 weken, het kan dus goed gaan. Verloskundige zei tegen mij 50/50. Heb wel met 7 wkn mijn eerste echo gehad ivm bloedverlies.
Ow.. dit is dan wel weer goed om te lezen... En geeft me weer een klein beetje hoop. ik heb ook besloten om maandag de verloskundige weer te bellen. Als ik zwanger zou zijn, zou ik nu al ruim 6 weken zijn namelijk. Dus dan kan ik toch wel om een (spoed) echo vragen? Ik heb vanmiddag weer een test gedaan. (kon het niet laten) Op deze test kwam direct 2 streepjes! De test van woensdag was een vaag streepje... Ik zal even de fotos plaatsen De bovenste is de test van afgelopen woensdag en de onderste is de test van vandaag... (btw, ik bloed nog steeds wel een klein beetje, dat bruinige (iewl))
Gezien je test van woensdag en je test van vandaag, denk ik dat je korter zwanger bent dan 6 weken.. Je testen zien er overigens goed uit!! Spannend, hopelijk blijft alles goed gaan. Bloedverlies hoeft niet altijd iets slechts te betekenen!
Gewoon nog een keer de vk bellen en afspraak maken voor intake en een echo. Intake krijg je normaliter geen echo he dus dat moet je even aangeven. Succes mooie test. Xxx joyce
Ben ik t mee eens. Je testen geven echt wel aan dat je zwanger bent moet je zien wat een knaller! ik duim voor je dat alles goed mag gaan!!
Ziet er goed uit meid, en bruin afscheiding kan oud bloed zijn. Ik zeg voor nu gefeliciteerd, want je de test van vandaag is een knaller!
Zow de laaste foto is echt een knaller gefeliciteerd!!! Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat, bloedverlies kan eventueel ook komen doordat je baarmoedermond meer doorbloed is en dat er n vaatje knapt. Fingers crossed dat het goed zit meis!
Innesteling kan wel degelijk een flinke bloeding geven, a la menstruatie (maar wat korter). Heb bij mn vmk ook een innestelingsbloeding gehad, zeker 1 dag echt als een menstruatie, en toen nog 2 dagen bruinverlies. Testen zien er goed uit, gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat een plakbeebje is.
ahh superlief jullie reacties! Ik voel me ook gewoon zwanger maar ik kan nog niet blij zijn. Twijfel te vee... Sinds zaterdag bruin/zwart bloedverlies en het is nog niet opgehouden. Soms lijkt het alsof er niets meer is maar een uur later toch weer een veeg -_- Vandaag wel verloskundige gebeld, kreeg assistente aan de lijn. Mijn verhaal uitgelegd en zei weer uitgelegd aan vk. Vk zei dat het waarschijnlijk idd om innestelingsbloeding kan gaan en nu gewoon oud bloed. Volgende week afspraak gemaakt voor intake en echo! Kan haast niet wachten, maar nog een week geduld dus. Btw mijn borsten doen nog wel pijn, maar soms ook niet. Dan moet ik er echt hard op drukken en dan voel ik toch wel wat. Maar 3 uur later (bij wijze van) kan ik ze wel weer echt voelen. Tis echt wisselend.. Is dat normaal? Het maakt me ook weer echt onzeker
Ik heb ook flink bloedverlies gehad de dag na mijn NOD en zit inmiddels op 9 weken zwangerschap En mijn borsten zijn ook de ene dag gevoeliger dan de andere. Soms draag ik zelfs een ongemakkelijke beha om 's avonds nog even flink te voelen hoe zwanger ik ben Zal nog wel even blijven, die onzekerheid... Heel vervelend
Zit momenteeel bij in et ziekenhuis... bloeden werd erger en vk heeft een spoedecho geregeld. Het is druk en wacht al bijna een uur... vind het zo spannend allemaal!