Wat een verhaal zeg.. Echt heel spannend! Weet je al wat? Ik hoop heel erg voor je dat alles toch goed zit!
Hey lieve dames! Een berichtje van mij... superlief al jullie berichtjes! Waardeer het enorm. hier mijn ziekenhuisverhaal: half 7 pas klaar int ziekenhuis! Duurde erg lang allemaal. Maar ik ben wat wijzer.... echo gehad en gynaecoloog zag dat de baarmoeder leeg was maar ze kon ook niet zeggen of ik een miskraam had... dus ik moest urine inleveren en daar wachten op de uitslag. Na een poosje gewacht te hebben kwam ze naar me toe en gaf aan dat de uitslag idd positief was. Ze wou graag dat ik bloed ging prikken. Ik nogmaals vragen dan heb ik dus vast een miskraam gehad. Weer zei ze dat ze dat niet wist. Ze zei dat ze met haar bazen zou gaan overleggen en of ik ondertussen dus bloed wou prikken en weer wou wachten. Nou goed ik bloed prikken dus en weer plaats genomen op een stoel en wachten... na een lange poos kwam ze weer en zei ze dat ze de uitslag nog niet binnen had van mn bloed maar als de waardes te hoog zouden zijn zou ik gelijk geopereerd moeten worden zodat ze konden kijken in mijn buik. Maar we moesten uitslag maar even afwachten. Ik helemaal in de stress manlief gebeld datie nu echt even moest komen dus die was er ondertussen ook. Kwam gynaecoloog vervolgens weer naar ee poosje en zei ze dat de waardes nog niet zo hoog zijn dat ze me gaan opereren. ( wat ik overigens wel had gedacht) maar moet over 2 dagen weer bloed prikken om te kijken hoe en dan. Nou spanning en sensatie dus... vind het wel ontzettend jammer dat ik niet meer zwanger ben. Had echt gehoopt op een mooi wondertje...
O wauw.. opereren.. denken ze dat t buitenbaarmoederlijk is ofzo? Ja sorry heb er geen verstand van maar wat heftig meis. Hopelijk "valt" het allemaal alsnog mee. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn van een gezond kindje, dikke knuff
Jemig da's niet echt het nieuws wat je wilde horen! Hoop dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is! Heel veel sterkte!
Heb je hele verhaal even gelezen, wel heftig maar dat er niks te zien was hoeft niets te betekenen, indien je hcg bloedwaardes beneden de 2000 is dan is er inderdaad niks te zien in de baarmoeder, ik had dit ook en toen bloed laten prikken bleek mijn hcg 1265 te zijn, een paar dagen later een echo gehad en toen was er wel wat te zien. Het kan dus nog wel denk ik, echter in combinatie met het bloedverlies en dat je waarschijnlijk al tegen de 6 weken zou zijn zeg je dat zet mij wel aan het twijfelen. Hou het goed in de gaten en als je hcg is gezakt laat het erna nog eens testen want als het wel een BBz is dan ben je verder van huis.
Ik heb vanochtend weer bloed geprikt en moet strax weer naar de gyn. Ben benieuwd wat uitslag is en hoe nu verder. Mn hele lichaam is door de war en ik bloed nog steeds best heftig. wel bizar dit allemaal... het maakt me zo onzeker en door de war...
Meis wat een spanning maak jij mee. Door je verhaal te lezen schoot ik even een jaar terug in mijn herinnering. Ik had helaas wel een bbz, maar had ook echt extreem veel pijn. Bloeden viel best mee bij mij. Af en toe gedurende de week van te voren. Ik duim met alles in me dat het allemaal goed blijft gaan meissie, laat je iets weten?
Hey lieve dames, Ik zou jullie nog even op de hoogte houden hoe en wat etc... Vandaag dus naar gyn geweest voor 2e bloedtest en een echo. De waardes in mn bloed zijn gestegen, maar niet zodanig dat er sprake kan zijn van een goede zwangerschap. maar wel zodanig dat er een zwangerschap op dit moment plaats vind die sowieso niet goed is. Op de echo zag de gyn helemaal niets. Ze heeft aangegeven dat ze vrijwel zeker weet dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb Maar omdat ze niets kan zien op de echo is het protocol dat ze me weer naar huis moet sturen... Vrijdag ochtend moet ik terugkomen en gaan ze weer bloedprikken. Als waardes nog steeds gestegen dan wordt ik geopereerd. Vind het echt heel spannend... Had dit totaal niet verwacht eigenlijk