Licht streep KV test (2V5)! 6 dagen voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door deniz77, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniz77

deniz77 Lid

18 apr 2012
    32
    0
    0
    Hallo Meiden,
    Ik heb vanochtend de KV test gedaan, een heel licht streepje na 10 min ofzo.. In de middag de andere test ook van KV, welke een plus teken geeft waanneer je zwanger ben.. Maar was helaas Negatief... . Ik moet pas a.s. maandag ongesteld worden... Wat denken jullie????????????:(

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

heb je een foto? :D

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

oh, maar als je pas a.s maandag ongesteld moet worden, zit je nu pas max 8 DPO en dat is wel erg vroeg, maar het kán wel

wanneer heb je je eisprong gehad, weet je dat? als je daar 14 dagen bij optelt zit je op je testdag/ongesteldheidsdag

4. deniz77

deniz77 Lid

18 apr 2012
    32
    0
    0
    ik heb op 30 april mijn eirsprong gehad.... Heb wel een foto maar op de foto is het niet echt te zien... Maar ik heb aan 3 collegas laten zien... Iedereen siet de streepje wel... ))

5. deniz77

deniz77 Lid

18 apr 2012
    32
    0
    0
    hier een foto .... zien jullie het wel??????????

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,1 KB
      Weergaven:
      289
  6. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij wel al positief hoor......spannend

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lijkt mij een vrij duidelijk streepje al... Ik zeg dat het goed gaat komen! Zou morgen nog een zelfde test doen, als je weer zo'n streep ziet, dan trek de champagne maar open (kinderchampagne dan he;))

8. deniz77

deniz77 Lid

18 apr 2012
    32
    0
    0
    ik hoop het.... morgen ochtend ga ik weer testen )))) Spannend... ! :D
    Vorige maand heb ik mischien 10 testen gedaan... Was puur wit.. Dit is de eerste keer dat zo'n vage streep gezien wordt...

9. DoloresdeGraaff

DoloresdeGraaff Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaa DEniz77, ook ik zie duidelijk een streepje!
    Alvast van harte gefeliciteerd!
    Kom je morgen die test weer laten zien of ie al donkerder is geworden?

10. Kensho

Kensho Niet meer actief

Was de urine die je gebruikte voor de + test niet goed geconcentreerd dan? Ik had verwacht dat die op zijn minst een wat vager 2de streepje zou laten zien als de k2v5 al zo'n duidelijke streep laat zien.

11. deniz77

deniz77 Lid

18 apr 2012
    32
    0
    0
    DoloresdeGraaff [​IMG]
    Junior Member
    doloresdefraag: ik zal zeker een foto plaatsen morgen ochtend )))))

12. deniz77

deniz77 Lid

18 apr 2012
    32
    0
    0
    Kensho: het was de ochtend urine die ik heb gebruikt... maar het is eigenlijk heel vroeg... ik zit op NOD 7... Maandag moet ik pas ongesteld worden eigenlijk... maar ik was zo ongeduldig dat ik de test vandaag heb gedaan...

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik had deze keer ook een heeeeel licht positieve test op 8 dpo...

Gebruik je ook ovutesten? Bij een kennis van me was deze maand tijdens haar eisprong de KV 2v5 namelijk ook net zo positief als die van jou.....

14. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ochtendurine bij beide testen, de k2v5 en de Kruidvat + test?

Ik ben benieuwd naar de testen van vandaag! ;) Hoop zo dat ze nu wel duidelijkheid geven... Dit is niks!

15. DoloresdeGraaff

DoloresdeGraaff Niet meer actief

Hoi Deniz, en? heb je al getest?

16. deniz77

deniz77 Lid

18 apr 2012
    32
    0
    0
    Hallo,
    Vanochtend weer getest met KV testen (2v5) Deze keer na een halfuur heel lichte streep, vager dan gisteren... Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar op de foto zie je niks... Als je heel goed kijkt zie je wel een lichte streep...
    Ik weet het ook niet meer of het negatief is of niet....
    Vrijdag zal ik nog een keer testen... Ik wil paar dagen wachten...

17. deniz77

deniz77 Lid

18 apr 2012
    32
    0
    0
    Ovulatie testen heb ik niet gebruikt.. ik heb een heel regelmatige cyclus ... 30 april was mijn eirsprong..

18. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

je mag de test binnen 5 min aflezen,na een half uur is hij echt negatief:( maar je bent dan ook veeeel te vroeg met testen.

19. Kensho

Kensho Niet meer actief

Balen meid, nou heb je nog geen duidelijkheid... :( Officieel zijn alle tweede streepjes na de afleestijd negatief, maar ik kijk er zelf ook altijd naar, omdat het bij mijn vorige zwangerschap begon met een tuurstreepje na de afleestijd. ;)

Ik blijf duimen en ben benieuwd naar je testen vrijdag!

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb bij mijn 3e zwangerschap ook ook op 8dpo positief getest, dus het kan wel. Op de foto zie ik wel duidelijk een streepje maar ik durf er niets over te zeggen.. Ben niet zo'n fan van de vernieuwde kv testen, zelf al een paar keer vals positief mee getest (binnen de tijd, duidelijke streep).

Deel Deze Pagina