Licht streep KV test (2V5)! 6 dagen voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door deniz77, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kensho

Kensho Niet meer actief

Nou moet ik er ook bijzeggen dat ik ook wel tuurstrepen heb gehad na afleestijd die niks betekende. Dus tuurstrepen na afleestijd kunnen alle kanten op... ;)

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik zou gewoon even wachten want hier wordt je alleen maar onzekerder van! ik zou 1 dag voor nod nog eens testen en als je nu zwanger zou zijn is de streep er dan ook in 5 min!

succes

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Deze test is negatief.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Je eerste test is pas na 10 minuten afgelezen begrijp ik? Dan is de uitslag niet geldig.

Ik zou over een paar dagen nog eens testen. En dan aflezen binnen de tijd. Hoop dat je een positieve test krijg.

5. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Hallo allemaal!

Mijn naam is Bl0empje, en ik wil me graag even aan jullie voorstellen.
    Ik ben sinds januari gestopt met de pil. Niet meteen om zwanger te worden, maar ik was die "bom" met hormonen gewoon zat. Na het stoppen met de pil iedere maand netjes ongesteld op de juiste dagen.
    Maar nu zou ik eigenlijk al 5 mei ongesteld moeten worden, en ik ben het nu nog steeds niet!
    Ik heb eergisteren een test gedaan, deze was negatief. Vandaag mog steeds niet ongesteld, dus ik heb nog een keer getest.
    Ik heb getest met de kruidvat testen, 2 in een doosje voor €5,-.
    Na 5 minuten is de test afleesbaar, en er stond geen streepje bij het positieve vakje.
    Ik heb de test laten liggen en nu ik vanmiddag thuis kom, zie ik ineens een heeeel licht rose streepje staan.....
    Ik lees vanalles over indroogstreepjes enzo. Heeft iemand een idee of dit o bij kruidvattesten geldt, en zijn deze dan toch rose? Of kan het zo zijn dat de overige urine misschien naar die kant is gegaan en zich daar heeft opgestapeld waardoor het rose schijnt?
    Ik heb verder helemaal geen klachten of niets. Al ben ik nu wel heel benieuwd waarom ik niet ongesteld word.

Zijn er mensen die dit hetzelfde gehad hebben?
    Ik zou heel graag jullie verhalen horen!

Alvast bedankt,
    Groetjes.
    Bl0empje.

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo bloem
    het zou makkelijker zijn als je een eigen topic opend :)
    enne over je testen
    is buiten de afleestijd
    dus ongeldig
    je zegt net gestopt te zijn met de pil
    dan kan je cyclus van slag zijn
    sommige mensen moeten een half jaar wachten tot ze terug ongesteld worden

Deel Deze Pagina