Dag dames! Ben ik weer! Voor het eerst bezig met ovulatie testen en krijg dagelijks een licht streepje. Zojuist deed ik weer een test en die vulde en direct kwam de 2e lijn. Hij is niet even donker dan de controle streep maar echt de donkerste tot nu toe. Mijn temp is de afgelopen dagen 36.6 - 36.5 - 36.4 en vandaag 36.6. Is dit het dan???????? Gistavond Geklust.. vandaag maar weer of gewoon doorgaan met om de dag?? Met zulle testjes heb ik er wel zin in hoor :-D Liefs!
Goh eerlijk? Ik ken dat soort testen niet (gebruikte zelf dipsticks van zwanger en kids), dus weet ook niet hoe donker deze worden. Maar ik vind dat hij er nog erg licht uitziet eigenlijk. Ik zou zeker nog doortesten hoor, en misschien zelfs 2x per dag. Dan kan je je ei niet missen. Met die temperatuur kan ik je jammergenoeg ook niet helpen, ken er niets van Op de hoeveelste dag zit je vandaag van je cyclus? En voor het klussen zou ik gewoon om de dag doen, dat lijkt me wel voldoende, hihi Veel succes!!!! En veel plezier natuurlijk
Hi Nellie! Thanks voor je reactie Het zijn midstreams van 123 thuisttest. Ik las nadat ik ze had besteld slechte ervaringen vandaar mijn onzekerheid hierover en dat ik dit nog nooit heb gedaan. Ik zit op cyclus dag 19 en mijn cyclus is 34 tot 39 dagen dus best lang. Ik heb de testen van de afgelopen 3 dagen incl vandaag even op de foto gezet. Lijkt me in iedergeval positief toch? Vandaag maar even inhouden dus.. moeilijk!!!
Zelf (nog) geen ervaring met ovutesten, maar wat ik er van weet van dit forum is deze nog niet positief! Gewoon nog even doortesten tot de teststreep minstens even donker is als de controlelijn.
Nee deze is zeker nog niet positief .. helaas maar denk dat je morgen of overmorgen wel een knaller heb succes
Hihi, van mij moet jij je helemaal niet inhouden hoor Maar denk dat dit gewoon het beste is voor de kwaliteit van de zaadcelletjes. Als je een positieve test hebt, dan duurt het toch nog 1 à 2 dagen voor je ei springt, dus hoef je niet perse elke dag te klussen natuurlijk. Als je het sowieso om de dag doet, dan staat er al een voorraadje zwemmertjes klaar, dus op zich kan je niet missen dan Maar wel blij te horen dat je er zoveel plezier aan beleefd En als je toch twijfelt dat tot morgenavond wachten te lang duurt ... misschien morgenochtend klussen dan? Is een tussenoplossing Als ik ze zo bij elkaar zie, dan is de streep van vandaag inderdaad wel veel duidelijker dan de andere ... maar ik denk ook wel dat die nog veel duidelijker kan. Blijven testen is de boodschap dus! Ik denk ook wel dat het niet meer superlang zal duren. Dus misschien inderdaad vanavond nogmaals testen. Alleen dan zal je de evolutie kunnen zien als je blijft doortesten
Nee ze zijn nog niet positief. Maar toevallig plaatste ik er een paar dagen geleden ook een topic over. Bij mij lopen de testen gewoon echt heel langzaam op. In het zh beschouwden ze hem als positief en achteraf was mijn eisprong waarschijnlijk dus wel een dag later. (over een paar dagen weet ik dat zeker) CB gaf daarentegen wel positief aan. Dit is mijn topic http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/548430-zelfde-tijd-zelfde-urine-verschillende-testen-groot-verschil.html Je zou eens als de streep bijna net zo donker is eens een CB er tegenaan kunnen gooien (ze zijn duur maar wel duidelijk)
Hi meiden! Sorry voor de late reactie druk druk druk Ik doe vanavond gewoon nog een test en dan morgen weer kijken. Ik ben in iedergeval al zo blij dat er wat gebeurd! Morgenochtend is niet zn super plan Nellie, mijn man is soms al om 06.00 aan het werk hihi
Hmmm vanavond een test gedaan en die was licht.. niet zoals die van vanmorgen dus.. Is mn eisprong nu geweest of kan ik morgenochtend weer een donkere test verwachten? Liefs!