Ik deed net een testje omdat ik volgens mij al een week overtijd ben. Ik zeg volgens mij omdat ik niet weet of ik een eisprong heb gehad. Deed voor de gein een ovulatietest die de afgelopen twee dagen opliep. Maar ik dacht ik doe toch ook een kv2v5 testje. Na +/- 5 minuten was ie nog wit maar toen ik net na een dik kwartier weer keek zag ik ineens een streep. Roze met aan de rand donkerroze. Ik heb nog nooit zo'n indroger gehad. Geen symptomen alleen gisteren en vandaag buikpijn en al een paar dagen heel veel speeksel (had ik bij mijn dochter ook) en (nog) geen menstruatie. Toch eisprong? Zit op dag 39 ofzo van mijn cyclus. De test is nog nat trouwens.
Mijne waren zelfs nog lichter heb nooit vals positief getest met deze. Gefeliciteerd alvast Doe voor de je e iig en gemoedsrust een clear blue digitaal dan weet je het zeker
Ik had er al een paar van action gedaan. Hartstikke wit en eentje ertussen roze. Raar toch. En deze dus na +/- 15 min. Nahja zal morgen nog eens kijken
Mamano, ik had precies hetzelfde, ook een veel te dikke donkere streep om een indroger te zijn. Maar zag m pas na een half uur, omdat ik te vroeg het bed weer in dook (na een minuut of 2 nog omo wit). De kruidvattesten moet je tegenwoordig wat langer op wachten en ze geven wel eens valse tuurstreepjes. Maar deze lijkt me toch écht posi hoor! Ik durf wel te zeggen: Gefeliciteerd! Edit: En die van de action zijn veel minder gevoelig!
Nou TS als jij zulke duidelijke indroogstreepjes kan plassen dan verdien je een prijs. Dit is een ingedroogde positieve 2e streep Gefeliciteerd dus
Er was niks te zien binnen de tijd? Ik zou voor de zekerheid een clearblue test doen die zwanger of niet zwanger aan geeft. Spannend...
Nee niks binnen de tijd. Daarna zichtbaar roze met een heel donker streepje erlangs. Nu de test echt droog is is het roze redelijk weggetrokken en de donkerroze lijn staat nog zeg maar.