Licht streepje 14 dagen na terugplaatsing

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Shantii, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ook hier waren de testen in de avond veel donkerder dan in de ochtend.
    En ik vind de streep op de 2de test breder dan de 1ste dus dat vind ik wel positief.
    Ik hoop dat de uitslagen morgen goed zijn en duim voor je!

2. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Dankje Pandora, kunnen we weer hoop hebben. Maar was wel een vroege test van predictor, 4 dagen voor NOD! Ben nu 1 dag voor NOD, of 1 dag overtijd. Cyclus is nog niet helemaal regelmatig!Denk dat ik nu maar even een paar dagen wacht met testen.
    Zie trouwens nu wel weer een heeeeel licht streepje op de predictor, maar goed nu is ie niet meer geldig! Het is wat met dat getest!!!

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mijn vroege testen van sensitest bleven tot 2 dagen na NOD negatief ;) ik vertrouw alleen maar KV testen

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Het kan zeker dat je urine minder geconcentreerd was maar waarom gebruik je heel de tijd te veel druppels? Je moet echt de 4 druppels aanhouden voor een goed resultaat. Meer druppels zorgen alleen maar voor een te natte test en daardoor misschien wel een lichtere test dan normaal!

Heel veel succes morgen

5. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tja waarom meer druppels weet ik ook niet echt, denk gevoel ofzo? Zal het morgen eens doen met 4 druppels, zoals het hoort!

Sowieso morgen een bloedtest dus dan weten we waarschijnlijk aan het einde van de dag meer.

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Dan kom ik morgen weer even spieken om je hopenlijk te mogen feliciteren..Succes en ik duim voor je

7. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik duim ook voor je!!

8. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden!!

9. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ik kom morgen ook even kijken en hoop op goed nieuws! Ik hoop dat je wat kunt slapen!

10. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Heel veel succes meis morgen.
    Wat is dit killing zeg;) ga duimen voor een mooie bloeduitslag.
    Hopelijk kun je wat slapen

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Succes met testen zo, ik hoop dat het streepje een stuk duidelijker is!

12. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Succes en op naar een duidelijke streep.

13. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    En Shanti? Goed of slecht nieuws???

14. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
  15. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou meiden sorry voor het lange wachten!! Vanmorgen om 07:30 getest met de kv test, en het streepje leek nog lichter dan gister! Ik had alle hoop al verloren, en kon alleen maar huilen en me vriend ook. Ik was zo boos en verdrietig dat ik niet meer wilde bloedprikken. Toen me moeder belde om te vragen hoe het prikken was gegaan hebben we haar verteld van de slechte test. Moeders stond hier dus binnen een half uur op de stoep met een predictor test. Aangezien ik heeeel veeeel heb gelezen over de predictor en ik heb onbetrouwbaar vind weigerde ik hem te doen! Me moeder eigenwijs weer terug na de drogist en heeft een clear blue gehaald. Ik had net drie kwartier er voor nog geplast, maar a fijn toch maar gedaan. En deze gaf Zwanger 1-2 weken aan! Ik meteen ja maar het had toch al lang 2-3 moeten zijn? Dus wij Dusseldorf opgebeld, en die vertrouwd de streepjes (kv) testen dus niet bij mij en wilde dat ik toch ging prikken op progesteron en hcg. Zo juist laten prikken en nu krijgen we vanmiddag of morgen nog de uitslag. Pff wat hoop ik dat het allemaal goed zit en ons kleintje bij ons blijft!! Dit is echt killing!! Achteraf bleek de kv test dezelfde streep als gister te hebben.

16. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog de clearblue van dichtbij! Hoop gewoon dat ik hetzelfde als me moeder heb die toen der tijd bij haar zwangerschap van mij ook veelste weinig hcg aan maakte!

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hij zegt toch dat je zwanger bent en het kan echt dat je minder snel HCG aanmaakt hoor!

Ik duim voor je!

18. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel meis!! Erg lief. Ik hoop maar dat minder hcg het probleem is en het niet alsnog een miskraam blijkt te zijn.

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nee na zoveel moeite wil je dat je als je dan eindelijk een posi test en dan zit je nog in de spanning!

20. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Ach meid komt echt goed! Er staat zwanger, en de clear bleu is erg betrouwbaar. Daar kan je niet zomaar mee testen als je weinig hsg aanmaakt!! Ik ga wel voor je duimen!! laat wel even weten ben erg benieuwd! Knuffel voor jou, want het wordt echt tijd aan je banner te zien dat je een keer geluk hebt! :)

Deel Deze Pagina