Ook hier waren de testen in de avond veel donkerder dan in de ochtend. En ik vind de streep op de 2de test breder dan de 1ste dus dat vind ik wel positief. Ik hoop dat de uitslagen morgen goed zijn en duim voor je!
Dankje Pandora, kunnen we weer hoop hebben. Maar was wel een vroege test van predictor, 4 dagen voor NOD! Ben nu 1 dag voor NOD, of 1 dag overtijd. Cyclus is nog niet helemaal regelmatig!Denk dat ik nu maar even een paar dagen wacht met testen. Zie trouwens nu wel weer een heeeeel licht streepje op de predictor, maar goed nu is ie niet meer geldig! Het is wat met dat getest!!!
Mijn vroege testen van sensitest bleven tot 2 dagen na NOD negatief ik vertrouw alleen maar KV testen
Het kan zeker dat je urine minder geconcentreerd was maar waarom gebruik je heel de tijd te veel druppels? Je moet echt de 4 druppels aanhouden voor een goed resultaat. Meer druppels zorgen alleen maar voor een te natte test en daardoor misschien wel een lichtere test dan normaal! Heel veel succes morgen
Tja waarom meer druppels weet ik ook niet echt, denk gevoel ofzo? Zal het morgen eens doen met 4 druppels, zoals het hoort! Sowieso morgen een bloedtest dus dan weten we waarschijnlijk aan het einde van de dag meer.
Heel veel succes meis morgen. Wat is dit killing zeg ga duimen voor een mooie bloeduitslag. Hopelijk kun je wat slapen
Nou meiden sorry voor het lange wachten!! Vanmorgen om 07:30 getest met de kv test, en het streepje leek nog lichter dan gister! Ik had alle hoop al verloren, en kon alleen maar huilen en me vriend ook. Ik was zo boos en verdrietig dat ik niet meer wilde bloedprikken. Toen me moeder belde om te vragen hoe het prikken was gegaan hebben we haar verteld van de slechte test. Moeders stond hier dus binnen een half uur op de stoep met een predictor test. Aangezien ik heeeel veeeel heb gelezen over de predictor en ik heb onbetrouwbaar vind weigerde ik hem te doen! Me moeder eigenwijs weer terug na de drogist en heeft een clear blue gehaald. Ik had net drie kwartier er voor nog geplast, maar a fijn toch maar gedaan. En deze gaf Zwanger 1-2 weken aan! Ik meteen ja maar het had toch al lang 2-3 moeten zijn? Dus wij Dusseldorf opgebeld, en die vertrouwd de streepjes (kv) testen dus niet bij mij en wilde dat ik toch ging prikken op progesteron en hcg. Zo juist laten prikken en nu krijgen we vanmiddag of morgen nog de uitslag. Pff wat hoop ik dat het allemaal goed zit en ons kleintje bij ons blijft!! Dit is echt killing!! Achteraf bleek de kv test dezelfde streep als gister te hebben.
Hier nog de clearblue van dichtbij! Hoop gewoon dat ik hetzelfde als me moeder heb die toen der tijd bij haar zwangerschap van mij ook veelste weinig hcg aan maakte!
Hij zegt toch dat je zwanger bent en het kan echt dat je minder snel HCG aanmaakt hoor! Ik duim voor je!
Dankjewel meis!! Erg lief. Ik hoop maar dat minder hcg het probleem is en het niet alsnog een miskraam blijkt te zijn.
Nee na zoveel moeite wil je dat je als je dan eindelijk een posi test en dan zit je nog in de spanning!
Ach meid komt echt goed! Er staat zwanger, en de clear bleu is erg betrouwbaar. Daar kan je niet zomaar mee testen als je weinig hsg aanmaakt!! Ik ga wel voor je duimen!! laat wel even weten ben erg benieuwd! Knuffel voor jou, want het wordt echt tijd aan je banner te zien dat je een keer geluk hebt!