volgens mij geeft CB in het begin 1-2 aan ( hier moet je dan 2 weken bij tellen en zou je 3-4 weken zwanger zijn ) aangezien je 14 dagen na de terugplaatsing kunt testen, zou m.i. 1-2 weken kloppen....er vanuit gaande dat de innesteling wat later is geweest de terugplaatsing is nu 16 dagen geleden...dus ik vind het niet verontrustend dat CB 1-2 aangeeft..... De CB gaf bij mij pas echt na NOD zwanger 1-2 aan en 2 weken later ofzo 3+ maar ik wil je hiermee geen vals hoop geven...dit is gewoon KILLING Ik hoop dat je vanmiddag al de uitslag van je bloed krijgt Mijn duimen draaien hard
Ook erg leuk om te zien dat ik voor mijn "schoonfamilie" nog erg boeiend ben en ze dit topic op de nauwe voet volgen, terwijl wij geen contact meer met ze willen en andersom ook.
Je hebt gelijk pandora! Ik hebt bij mijn eerste zwangerschap ook getest op 4 en een paar dagen! En daar stond ook 1-2 weken!! En later weer een gedaan om te kijken of het veranderde. en toen kreeg ik ook 3+
Vinkje lees jou reactie nu pas hihi ja het mag nu wel eens inderdaad. Hoop dus ook echt dat we hier vanuit kunnen gaan.
Ohw meis, wat is dit killing.... Weet precies hoe je je voelt. Wil je even een dikke dikke knuff geven en hopelijk belt het zh snel met het positieve verlossende telefoontje. Hopelijk doe je hierin je moeder na Denk aan je
Dankje wennes je bent een schat! Nu kunnen we niks anders dan afwachten. Wel weer continu lage rugpijn grr. Dat vind ik toch maar niks!
Ja weten ze, en ze ("schoonzus") heeft voor maanden geleden zelf haar account opgezegt hier toen we mot kregen. Maar volgt mij al maanden onder de naam Kiekaboe, tja toch opvallend een account met 0 berichten maar die wel elke keer de 2 topic's kijkt waar ik in zit en hoe dichter de test nadert hoe vaker ze aan het inloggen was.
Ik weet hoe je voelt meid! Ik hebt over de eerste uiteindelijk 2 jaar gedaan! Het gaat mij zo aan het hard als ik jou verhaal lees. Moet je er al zolang op wachten en dan gaat het op deze manier
Misschien voelt ze zich nu aangesproken en stopt ze daarmee! Dat is toch vervelend en niet aardaig!! Nou ik hoop dat je vandaag je uitslag krijgt, zou wel fijn zijn. Want nog een nacht in de onzekerheid is niet niks!!
Wow 2 jaar dat is ook lang! Wij zijn in juli 2009 begonnen dus dit was de 18e maand. En als je dan in zon traject zit en dan nu weer in deze onzekerheid beland dan is het echt frustrerend. Wat ik wel fijn vond was dat de clearblue zwanger aan gaf terwijl ik toch drie kwartier er voor nog geplast had.
Dat is een goed teken toch, met weinig plas zo mooie test! Ik test, als ik weer kan testen! Het liefst met de clear bleu!! ik wordt zo zenuwachtig door die streepjes!! Is niet zo goed voor je stresslevel
He Kiekaboe: lazer eens een heel eind op! Maar ik vind het wel heel spannend voor je! Mijn kruidvat testen werden de eerste 2 dagen ook niet donkerder. Pas na mijn NOD kwam er een streep die ik goed kon zien en mijn man ook. Ik heb in ieder geval goede hoop!! Ik blijf je volgen hihi
Ik ook niet haha! Ja ik hoor wel meer inderdaad dat sommige echt licht blijven testen met kv. Had me denk ik wel veel stress bespaard als ik dinsdag gewoon met clearblue was begonnen!
ik hoop voor je op een goede uitslag!!!! kan mij heel goed voorstellen dat je je onzeker voelt en die schoonfamilie vind het toch wel een beetje intressant aangezien ze meekijken...Nou kijk maar goed, hebben jullie weer wat te vertellen. nou sterkte met wachten en ik duim voor je