Nou ziekenhuis hier uit ned heeft ned gebeld en mijn progesteron waarde was 62, wat heel goed zou moeten zijn. En hun willen ook nog een week wachten en dan pas weer bloedprikken. Hun spreken hetzelfde als Dusseldorf nog steeds over een zwangerschap. Moet dus volgende week donderdag pas weer bloedprikken! Denk dat ik wel eerder nog ga testen hoor want een week is mij veelste lang.
Fijn meid, klinkt toch een beetje hoopvol ik zou zelf over een dag of twee nog eens testen...en inderdaad over een week weer bloedprikken om te kijken of de waardes stijgen jeetje wat een gestress zo....ik was al op van de zenuwen omdat de ene test wel zwanger aangaf en de andere niet....maar ik kan me zo voorstellen als je in de mmm zit, dat het helemaal slopend moet zijn
Gelukkig Shantii dat er nog hoop is!! Test inderdaad over een paar dagen maar weer, als je zolang kunt wachten tenminste...
Dat is inderdaad een mooie progesteronwaarde! Gebruik je ook Utrogestan? Deze progesteronwaarde heb ik altijd na mijn eisprong, ook echt prachtig! Ik duim lekker verder voor je!
Meid, dat klinkt echt goed zeg!!! Ik ben echt blij voor je!! Ik hebt hier een goed gevoel over suppeeerrr!!!
@Pandora, ja zekers zenuwslopend! Ik had nooit verwacht dat ons dit ook nog zou gaan gebeuren. Maar we moeten er maar weer door heen bijten. Gelukkig ben ik wachten wel een beetje gewend door de mmm want je moet daar niets anders dan afwachten en hoop houden. Dus wat dat betreft . Rianne hoe is het met jou?? Vandaag nog getest? Babii dankje meissie! Ja ik gebruik utrogestan en moet dit ook door blijven gebruiken dus daar zou die waarde wel vandaan komen . Hoe is het verder met jou?
Ik heb vandaag niet weer getest! Gooi morgenochtend de laatste KV test er tegen aan. Als er dan weer een streepje komt mag ik toch echt wel geloven dat het zo is! Ga jij zelf nog weer testen dit weekend?
Dit weekend denk ik niet, me moeder was van plan maandag weer een clearblue voor me te halen dus die doe ik dan denk ik dinsdag of woensdag. En dan eens kijken of het aantal weken is veranderd. Ben vandaag wel extreem moe! Pff. ik denk dat jij hartstikke zwanger bent hoor dus laat het me morgen ff weten hihi.
Ik wilde het niet schrijven schatje, maar je snapte me al...(sorry). Ik duim keihard door hoor!!! Tsjah, hier is het ook game over, helse buikpijn pffff (geen bloed hoor, maar komt door de bollen). Zelf zou ik gewoon een streepjestest doen hoor.... Je ziet dan of ie lichter wordt, maar zeer zeker KNALLENDER! MOET VAN SUIKERTANTE BABII!
pfffff nou toch wel goed nieuws maar je wilt het graag duidelijk horen...lijkt me vreselijk dit! en een week is idd erg lang!!! succes
Hey Shantii, toch vanavond getest! Mijn vriend heeft nachtdienst en wou het ook graag weten. De streep was nu duidelijker. Wij mogen dus echt blij zijn nu! Ik hoop ook echt voor jullie dat het niet afgelopen is!!! Wel dubbel voor jou, je word dood gegooid met zwangere vrouwen...en je wil zelf zo graag! Vind dat altijd erg vervelend!! Succes meis, ik denk aan je en duim echt voor je!
Shantii ik duim voor je mee, de onzekerheid moet heel moeilijk voor je zijn. Gelukkig heb je wel hoopvol nieuws gekregen gisteren!
Hihi Babii ik hoop dat de kleine na je luisterd en van de kv testen durf Dusseldorf niet echt uit te gaan. Ze zei heel duidelijk aan de telefoon dat de streepjes testen misschien niet helemaal duidelijk werken bij mij. Hmm.. Clearblue doe ik sowieso en dan kijk ik wel ff verder. Rica & Female ja een week is zeker heeeel lang! Maar moet me er toch doorheen zien te slepen. Erg moeilijk! Rianne wat fijn dat jij super zwanger bent wow! Gefeliciteerd meis!! En op naar de eerste echo met een mooi kloppend hartje! Geniet er van! Hier straks na me oma toe, die wist dat we dinsdag mochten testen dus maar eens kijken hoe ik dit ga vertellen/uitleggen. Erg moeilijk! Had haar zo graag blij gemaakt met leuk nieuws. Hoop dat ik dat over een week alsnog kan doen! Nu op dit moment heel veel pijn in me onder rug. Maakt me echt weer even heel onzeker!
Dankjewel Shanti, hoop dat het voor jou ook zo is! Hou hoop, het is nog niet afgelopen. Sneu inderdaad dat je nog geen echt goed nieuws hebt voor je oma! Je hebt je gedachten zeker ook nergens anders meer..
ach meid, wat een onzekerheid!! De pijn in je rug kan gewoon komen door je zwangerschap hoor!! En door het zorgen maken!! Ik wilde je effe een knuffel geven, spannend allemaal he!!