Meiden helaas, het is over.. Heb zo juist getest en er stond Niet zwanger op. Ondanks dat ik het natuurlijk ergens had verwacht kwam dit toch even keihard aan, ik weet het even niet meer. Er kunnen alleen even tranen stromen op dit moment. Wel heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes de afgelopen week, dat heeft mij voor een heel groot deel er doorheen geholpen! Jullie zijn schatten!!!
Neeeeeeeeee, wat een k*tzooi zeg!!! Er zijn geen woorden om je nu te troosten. Schreeuw, gil, schop en huil. Lieverd een hele dikke knuff
Wat ongelofelijk K** voor je!! Begrijp hoe je je voelt hoor, elke maand die teleurstelling... Veel sterkte en weet dat je het niet wilt horen..maar volgende ronde beter!
Oooo shantii wat ben ik woest! Dit is je zo niet gegund! Waarom overkomt jou dit nu weer?? Liefje, je weet me te vinden he? Dikke knuffel van een verwarde babii!
Och meisje toch, wat vreselijk!!! Er zullen niet veel dingen zijn die ik kan zeggen om je beter te voelen. Daarom alleen: ik denk aan je!
Wat klote, ik had het zo gehoopt voor je! Je was zoooo dichtbij, krijg je weer een klap! Het is niet eerlijk! Sterkte meid!
Allemaal heel erg bedankt voor al jullie knuffels en sterkte wensen!! Jullie zijn zo lief allemaal. Vandaag ging het gelukkig redelijk. Me moeder kwam nog even langs, kon het niet geloven en wilde dat ik alsnog met ochtendurine ging testen, maar gedaan, en nee helaas hetzelfde verscheen weer, niet zwanger! Vandaag heerlijk het huis schoon gemaakt en dat heeft me goed gedaan, een paar keer met de hond gewandeld in het zonnetje en even de gedachtengang op 0 zetten. Wow dat was fijn, heb ik een week lang niet gekunt. Het is goed zo, het is klaar. Hoe hard het ook klinkt, dit wondertje had vast een reden om niet bij ons te blijven! Ik hoop eigenlijk snel weer door te kunnen en dan gaan we nu wel voor een plakkertje! Morgen even bloedprikken (alsof het zo "even" is, ik ben er doodsbang voor ) en dan hoor ik denk ik morgenmiddag wel wat nu de hcg waarde is. Ik hoop van harte 0 want dat scheelt weer meer gezeur natuurlijk. Ik hoop hier snel weer eens een foto te mogen posten van een KNALtest! Dikke knuffel Shantii
Tjonge meid, wat knap dat je zo positief ingesteld bent. Het is zoals je zegt: als het niets is, dan maar zo snel mogelijk verder! Maar denk je wel een beetje aan jezelf? Jullie zijn bezig met jullie 2e ICSI. De hoop en vervolgens de teleurstelling... Neem je wel een beetje tijd om toch verdrietig te zijn. Dit mag en is ook goed! Niemand verwacht dat je gelijk weer je sterke ik bent... Dikke knuffel!