@So Fieke : het probleem hier is eigenlijk niet dat ik niet zwanger word, maar het eindigt steeds op een miskraam. Na de 3de zijn mijn man en ik allebei binnenstebuiten gekeerd en alles was in orde. Na de 4de in augustus, heeft de fa voorgesteld om het nog te proberen tot eind van het jaar (spontaan zwanger worden en een goed embryo), anders zou ze ivf doen. Probleem is dat dat volgens haar de kansen op een goede zwangerschap niet gaat vergroten, maar ze wil toch alles geprobeerd hebben. Het is dus niet dat ik tegen ivf op zich ben, maar als ze al van tevoren zeggen dat de slaagkans waarsch niet groter is dan bij een spontane zwangerschap... een ander probleem is ook dat ik al 38 ben. En ik heb 2 dochters (12 en 15 jaar), die zwangerschappen zijn probleemloos verlopen, dus denk ik dat hier het leeftijdsaspect toch wel een grote rol speelt. Dat is dus de reden dat we ivf niet zo zien zitten...
en testje van vandaag op nod ('s middags). Ben vandaag ook bloed mogen laten prikken en woensdag opnieuw. Hoop zo dat alles dit keer goed gaat...
Wauw wat een knaltesten! Ze stijgen echt snel vind ik. Proficiat, ik hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan
vandaag de uitslag van mijn bloednames gehad : hcg 956, ben nu 4 weken en 3 dagen. De gynaecoloog vond het goed, was ook zo goed als verdubbeld tov maandag (maar ben toen in de vroege namiddag gegaan en vandaag al om 8 u, zaten dus geen 48 uur tussen). Voorlopig ziet het er goed uit wat hcg betreft. Enkel schildklier werkt weer niet voldoende, dus medicatie ophogen.