Zekerheid

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lauriann, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauriann

Lauriann Lid

24 jul 2014
    84
    0
    6
    Hallo allemaal,

Vanochtend voor de zekerheid een test gedaan.
    Afgelopen maandag mijn NOD gehad.
    Behalve krampen en enorm lage rugpijn geen bloed gehad.
    Nu kwam op mijn test een rare streep te staan.
    Naar mijn idee is dit een indroogstreepje, want hij staat wel erg dicht bij de controle streep.

Willen jullie even meekijken en zeggen of mijn conclusie klopt?

P.s. Is een kv 2b5

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,1 KB
      Weergaven:
      15
  2. Lauriann

Lauriann Lid

24 jul 2014
    84
    0
    6
    En hier in het negatief.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19 KB
      Weergaven:
      6
  3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik zie op beide foto's niets, sorry.

4. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    ik zie ook niks!

5. Lauriann

Lauriann Lid

24 jul 2014
    84
    0
    6
    Zie nu de foto's, wel erg slechte kwaliteit na het uploaden.
    Jammer. Maar iig bedankt voor het meekijken!

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik zie helemaal niks.
    Maar weet je zeker wanneer je ei is geweest?

7. Lauriann

Lauriann Lid

24 jul 2014
    84
    0
    6
    100% zeker weet ik het niet maar de 27ste had ik veel afscheiding en klapte ik 's middags dubbel van de pijn. Vanuit mijn rechterlies en scheen zo door naar mijn bovenbeen. En uitgerekend van 31 dagen zou dat in mijn optiek ook kunnen kloppen. Of zit ik fout?

Dit is de 7e ronde en twee rondes geleden hebben we ovulatietestrn gebruikt maar die gaven de hele maand door alleen maar lichte vage streepjes. Overigens nooit aan de pil gezeten.

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Als je rond de 27ste je ei hebt gehad, was je NOD niet maandag... Dan zou je NOD ongeveer morgen zijn (ervan uitgaand dat je ei niet alsnog dag later was). Heb je een heel regelmatige cyclus?

Verder zie ik wel een heel vaag streepje, maar niet op de goede plek. Deze test is dus ongeldig...

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Het kan zijn dat je dan net te vroeg bent met testen nog.
    Meestal voel je niet de eisprong maar het groeien van de follikel.
    Dus je eitje springt dan later. Dit kan variëren van 1 dag tot een paar dagen.

Maar als je 2 maanden op een goede manier ovutesten hebt gebruikt en ze zijn niet positief geweest dan is het misschien wel een idee om even naar de huisarts te bellen.
    Het kan dan namelijk ook zijn dat je geen eisprong hebt.

10. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Oh en het kan heel goed dat je op ovu-testen de hele maand lichtjes test. Dit stofje zit altijd in je lichaam, dus gewoon de hele maand door. Een knaller herken je echt als je er een ziet... Misschien heb je m met testen wel gemist? Sommige dames hebben maar een hele korte LH-piek waardoor je met een test per dag soms de piek kan missen

11. Lauriann

Lauriann Lid

24 jul 2014
    84
    0
    6
    Vond het maandag al zo raar dat ik enorme krampen had en rugpijn maar geen bloedverlies had. Normaal zodra ik ook maar 1 krampje heb is er al direct bloedverlies.
    Mijn cyclus is 30/31 dagen. 8 november ongesteld geworden. Vandaar dat ik er van uit ging dat maandag mijn NOD was.
    Naar mijn idee toch wel vrij regelmatig ovu testen gedaan die maand, maar alleen maar vage, tot soms geen, streepje op te zien. Was al bang dat ik geen eisprong zou hebben. Dus toen ik deze maand vanaf de 25ste lichte steekjes voelde en de 27ste die enorme felle steken was ik best wel blij.
    Ik kijk het nog wel even aan dus.
    In elk geval bedankt allemaal!

12. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook niks..

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Enorme steken duiden meestal op het groeien van de follikels tot hun maximum waarna na een paar dagen de daadwerkelijke sprong plaatsvindt. Het zou dus goed kunnen dat je de 29e pas je eisprong had en dan zit je dus nog niet op je NOD.

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie niets.

Deel Deze Pagina