Hallo allemaal, Vanochtend voor de zekerheid een test gedaan. Afgelopen maandag mijn NOD gehad. Behalve krampen en enorm lage rugpijn geen bloed gehad. Nu kwam op mijn test een rare streep te staan. Naar mijn idee is dit een indroogstreepje, want hij staat wel erg dicht bij de controle streep. Willen jullie even meekijken en zeggen of mijn conclusie klopt? P.s. Is een kv 2b5
Zie nu de foto's, wel erg slechte kwaliteit na het uploaden. Jammer. Maar iig bedankt voor het meekijken!
100% zeker weet ik het niet maar de 27ste had ik veel afscheiding en klapte ik 's middags dubbel van de pijn. Vanuit mijn rechterlies en scheen zo door naar mijn bovenbeen. En uitgerekend van 31 dagen zou dat in mijn optiek ook kunnen kloppen. Of zit ik fout? Dit is de 7e ronde en twee rondes geleden hebben we ovulatietestrn gebruikt maar die gaven de hele maand door alleen maar lichte vage streepjes. Overigens nooit aan de pil gezeten.
Als je rond de 27ste je ei hebt gehad, was je NOD niet maandag... Dan zou je NOD ongeveer morgen zijn (ervan uitgaand dat je ei niet alsnog dag later was). Heb je een heel regelmatige cyclus? Verder zie ik wel een heel vaag streepje, maar niet op de goede plek. Deze test is dus ongeldig...
Het kan zijn dat je dan net te vroeg bent met testen nog. Meestal voel je niet de eisprong maar het groeien van de follikel. Dus je eitje springt dan later. Dit kan variëren van 1 dag tot een paar dagen. Maar als je 2 maanden op een goede manier ovutesten hebt gebruikt en ze zijn niet positief geweest dan is het misschien wel een idee om even naar de huisarts te bellen. Het kan dan namelijk ook zijn dat je geen eisprong hebt.
Oh en het kan heel goed dat je op ovu-testen de hele maand lichtjes test. Dit stofje zit altijd in je lichaam, dus gewoon de hele maand door. Een knaller herken je echt als je er een ziet... Misschien heb je m met testen wel gemist? Sommige dames hebben maar een hele korte LH-piek waardoor je met een test per dag soms de piek kan missen
Vond het maandag al zo raar dat ik enorme krampen had en rugpijn maar geen bloedverlies had. Normaal zodra ik ook maar 1 krampje heb is er al direct bloedverlies. Mijn cyclus is 30/31 dagen. 8 november ongesteld geworden. Vandaar dat ik er van uit ging dat maandag mijn NOD was. Naar mijn idee toch wel vrij regelmatig ovu testen gedaan die maand, maar alleen maar vage, tot soms geen, streepje op te zien. Was al bang dat ik geen eisprong zou hebben. Dus toen ik deze maand vanaf de 25ste lichte steekjes voelde en de 27ste die enorme felle steken was ik best wel blij. Ik kijk het nog wel even aan dus. In elk geval bedankt allemaal!
Enorme steken duiden meestal op het groeien van de follikels tot hun maximum waarna na een paar dagen de daadwerkelijke sprong plaatsvindt. Het zou dus goed kunnen dat je de 29e pas je eisprong had en dan zit je dus nog niet op je NOD.