belangrijk is dat de streep er staat binnen afleestijd. daarna mag die wel bij kleuren hoor dit is een hele mooie positieve test. van harte gefeliciteerd!
Nou volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor! En dat op je eisprong reageren vind ik altijd maar een beetje een vage gedachte maar dat zal wel aan mij liggen Als je er niet zeker over bent gewoon lekker blijven doortesten! En gefeliciteerd
Volgens mij mag je idd gefeliciteerd worden Is het niet zo dat: Ovu testen wel reageren op zwangerschap, Maar zwangerschaps testen niet op ovulatie? Je hebt direct een mooie action test! Over de kv testen zijn de laatste tijd wat slechte berichten trouwens..
Volgens mij wel duidelijk Net weer en action test en predictor test positief! Thanks allemaal!! Jullie zullen mij vast wel weer tegenkomen met vraagjes hihi!
Misschien gelijk al eentje.. wat is nu de volgende stap? Moet ik nu langs de huisarts? Of gelijk kijken voor een verloskundige? En wanneer vertelden jullie het je ouders? Ok 3 vraagtekens zijn t hihi. <3
Heel mooi! Gefeliciteerd! Wij hebben het alle drie de keren gelijk verteld. Maar ons traject ging ook wat anders Je kunt je gelijk melden bij een vk van eigen keuze. Mag nu, mag je ook nog even mee wachten.
Wat super zeg!! Gefeliciteerd!! Ik zou morgen de vk bellen voor de eerste afspraak. Dan staat die alvast maar ☺️. Wij hebben het pas aan de ouders verteld na de eerste echo. Maar dit is voor iedereen verschillend. Vooral doen wat goed voelt voor jullie!
Het zijn er 4 Het maximum aantal vraagtekens per dag is 2... hebben ze je dat op de zp-cursus niet verteld? Haha, stel alle vragen die je hebt hoor Als we anderen met vragen niet zouden willen helpen zouden we niet op zp zitten. Ik neem aan dat je uit Nederland komt? In België is het geloof ik anders, maar hier bel je de vk van jouw keuze om vrolijk te vertellen dat je zwanger bent. Wij hebben het twee keer dezelfde avond van de test verteld aan m’n ouders. De derde keer hebben we een weekje gewacht. Ook leuk om het even voor onszelf te houden. Gefeliciteerd! Het is prachtig!
Dat bedoelde ze ook. Ovutesten kunnen knallen bij zwangerschap. Ook niet altijd. Maar zw testen geven zelden een heel licht streepje bij een lh piek. Echt vele malen lichter dan die van TS die theorie gaat hier echt niet op.
Gefeliciteerd! Lekker van genieten! Wij hebben het bij allebei de kinderen verteld naar de eerste echo. Dit kwam doordat we ervoor 2 miskramen hadden gehad.
Gefeliciteerd! Wij hebben het de ouders snel verteld. Alles keren. Een ervan ging helaas mis, daardoor wel steun gehad van de ouders. Dit is voor iedereen anders en inderdaad zelf even kijken voor vk die je wilt hebben en afspraak maken