Gisteren een behoorlijke donkere streep, vanmorgen een stuk lichter met geconcentreerde urine. Net weer getest met een stuk minder geconcentreerde urine en lichtere streep dan gister, maar gelijk aan vanmorgen. Is er nog hoop dat dit goed gaat? Test van gister is met 1 dag na NOD, vandaag dus 2 dagen.
Misschien je geconcentreerde urine verdunnen 50/50 met water.. want de bovenste is al behoorlijk knal misschien kunnen deze testen dat niet ?
Ik zou me voor alsnog geen zorgen maken hoor. De ene concentratie is de andere niet en je hebt nog steeds mooie testen. Zoveel lichter vind ik hem nog geen eens. Maar dit zijn action testen he? Persoonlijk vind ik die rot. Lijkt soms alsof alleen een dikke penstreep is en de rest van de streep lichter. Ik denk dat je helemaal niet bang hoeft te zijn. Maar voor he eigen gemoedsrust zou ik morgen weer testen en dan vergelijken met die van gisteren.
Ik denk dat dit nu een goeie optie is! Want de eerste is al mega knal. Volgens mij kan je dat nog prima vandaag met urine doen.
Ik zou sowieso niet teveel vastpinnen op de kleur van de test... Bij mijn vorige zwangerschap had ik teruglopende testjes - mijn dochter is nu bijna anderhalf Er kunnen zoveel redenen voor zijn en met zo’n mooie knaller als eerste test zou ik eerder heel positief denken!
Na een hele middag niet plassen, nog getest. Bovenste 100%, onderste 50% met water. Ik stop nu met testen. Maakt alleen maar onzeker en kan er toch niks aan veranderen
Bij mij was dit geen goed teken.. Vind hem eerlijk gezegd nog lichter geworden. Al hoop ik natuurlijk dat ik het mis heb en je over 8 maand een gezonde baby mag krijgen.
Heel eerlijk gezegd vind ik het er ook niet goed uit zien.. je testen worden juist lichter terwijl je die knaller al heb gehad! Ik hoop dat ik het mis heb, en dat alles gewoon goed blijft gaan!!
Hij lijkt ietsje donkerder dan gisteren. Ik ga het zien. Nu heb ik geen testen meer in huis, dus klaar nu
Hij is idd weer wat donkerder, hcg kan erg schommelen in het begin. De ene keer zit er net voldoende in de urine en de andere keer net weer niet genoeg. Zolang het geen krampen zijn en bloed, vooral de hoop nog niet opgeven.
Wat kan je gek worden van die testen he. Ik heb geen ervaringen met testen die aflopen (gelukkig) maar vind deze er netjes uitzien hoor. Vind hem even donker als gisteren. Ik duim dat ze oplopen.
Hij lijkt idd weer wat donkerder dan gisteren. Wat een onzekerheid zo, ik hoop dat je snel een bevestiging krijgt met een mooi kloppend hartje op de echo. Mijn duimen draaien voor je
Gisteren nog een keer getest, maar hij is weer op gelopen! Nu proberen te genieten en over 2 weken de echo.
Super fijn dat er weer een verdere oploop in zit En nu proberen te genieten idd en met heel veel geduld op je eerste echo wachten