Hallo! Ik ben nieuw hier en had ook niet verwacht dat ik op dit moment hier een berichtje zou plaatsen, maar het is toch zo... Heb donderdagmiddag 2 testen gedaan en op allebei is een heel licht streepje te zien. Ook gistermiddag heb ik een test gedaan waarop een heel smal tweede streepje te zien is. Heb de dokter daarover gebeld en die zegt dat een streepje een streepje is, maar ik werk bij een leverancier van zwangerschapstesten en we krijgen regelmatig klachten over streepjes die onterecht verschijnen. Mijn vriend denkt dat het deze keer echt is, omdat mijn borsten in korte tijd ook groter geworden zijn en ik vorige keer dat ik ongesteld moest worden (ik slik de pil) ruim een dag later ongesteld werd en heel weinig en kort. O ja, verder vraag ik me af of een streepje dat steeds duidelijk wordt na verloop van tijd/uren geldig is of niet. Kortom: help?!? groetjes, Céline
Nee je moet binnen tien minuten aflezen, moet jij wel weten Enne ja streep is streep zeker als je het 3 keer hebt. Anders test je overmorgen nog eens, je hcg verdubbelt om de dag danheb je vast een duidelijker resultaat.
Tja, bij sommige testen staat dat er wel en bij andere testen niet bij. Ik kan echt niet tegen die onzekerheid, dat is het gewoon... Ik heb zelf niet het gevoel dat ik zwanger ben, want dacht namelijk altijd dat je dat wel voelt als vrouw zijnde en bovendien slik ik al jaren de pil en het is altijd goed gegaan. Moeilijk om te geloven dat het dan ineens een keer mis gaat.. Maar een zwangerschapstest MAG toch geen tweede streepje geven als er geen hcg in je urine zit, ook niet na een kwartiertje of nog langer? Dat lees ik overal op Internet en een collega van mij die zich buigt over klachten roept dat ook altijd.
Met welk merk heb je getest. Toch niet toevallig Romed? Die geeft ten onrechte weleens een 2e streep.
Ja, twee keer met Romed cassette en 1 keer mer Kruidvat eigen merk. Die van Kruidvat ging trouwens heel raar: dacht dat er een horizontaal streepje moest komen voor niet zwanger en vertical voor wel zwanger, maar kreeg in eerste instante niets. Heb toen maar er overheen geplast ipv in een bekertje opvangen en toen kreeg ik ineens een hele smalle,maar duidelijke blauwe streep. En die streep werd steeds duidelijker... Heb wel een briefje van de dokter gekregen om bloed te laten prikken voor de zekerheid. Maar dat kan maandag pas en dan weet je het ook pas weer 5 dagen later
Romed is niet echt betrouwbaar. En ik heb hier op het forum ook weleens gehoord dat ie van Kruidvat niet goed is. ( hoewel de meningen daarover verdeeld zijn) Je hebt hem ook niet echt goed gebruikt he. ( 2x) Of begrijp ik het fout? Kijk ik hoop natuurlijk ( als dat de bedoeling is) dat je gewoon zwanger bent. Of dat je niet zwanger bent, als dat niet de bedoeling was. Nou ja je nsapt wat ik bedoel. Ik zou iig vandaag nog een test kopen en deze dan morgenochtend ( dan heb je de meeste HCG) goed uitvoeren. Laat je het nog even weten?
Als ik jouw was zou ik even een gewone clear blue test halen. Die Romed en Kruidvat testen staan niet zo goed te boek hier. Ik heb van beide al vaker dit soort verhalen gehoord. Succes
Nee, die Romed testen heb ik allebei maar 1 keer gebruikt, maar de plaatsjes van de Kruidvat gebruiksaanwijzing vond ik erg vaag, dus begreep ik die verkeerd en heb het nog een keer geprobeerd. Toen is uiteindelijk dus dat blauwe streepje verschenen. In de gebruiksaanwijzing staat inderdaad dat je de resultaten na 10 minuten moet aflezen, maar er staat ook dat een streepje in dezelfde richting als de controlelijn een positieve test is. Afwachten maar, misschien koop ik inderdaad nog een Clearblue test, maar zo raak ik natuurlijk kapitalen kwijt aan die dingen.. Het is in principe dus niet de bedoeling dat ik zwanger ben, maar echt heel erg zou ik het niet vinden. Moeten we wel ons hele leven omgooien, maar dat zien we dan wel weer. Ik laat het nog wel even weten!
Nee dan begreep ik het toch goed dat je de Kruidvat 2x gebruikt hebt. Ik zou gewoon dalijk er nog een halen. Dan maar veel geld, maar dan weet je het wel zeker.
Is het niet zo dat je de testen VOOR 10 minuten moet aflezen en niet pas daarna En ik heb zelf wel goeie ervaringen met kruidvat testen gehad. Heb ze bij m'n dochter, zoontje en nu deze zwangerschap gebruikt en allemaal positief Maar je moet ze idd maar 1 keer gebruiken. En de kruidvat test geeft een verticale streep als hij positief is niet horizontaal Heel veel succes met testen!!!