Meiden van bouwjaar 1983 die zwanger proberen te raken!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pauline, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    Ben even zo vrij geweest op dit topic opnieuw aan te maken !
    hopelijk kunnen we hier weer verder kletsen :)

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik ben er ook weer hoor meiden internet lag er uit en alles pffff ik ben nu in ronde 4 maar wilde de eerst 3 rondes niet zwanger worden dus nu gana we ervoor

3. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ pauline zit jij nog steeds in ronde 1 hoelang nu al??

4. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik had me gemeld in het oude topic. Inmiddels is het bij ons raak!! :D Ben zo blij
    Succes voor de dames die nog op hun NOD wachten of op zoek zijn naar hun ei. Ik zal voor jullie duimen.

5. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    Leuk dat je er weer bent ! ja ik zit NOG STEEDS in ronde 1 !! 13 juni laatste pil, 13 juni onttrekkingsbloeding, vandaag al op dag 114 ! maar heb wel mn ei gevonden :) op dag 107 een knal posi ovu test ! (Zwanger & Kids + Clearblue digitaal) dus op dag 108 mn ei ! mijn NOD is dan als t goed is 16 oktober (heb even 14 dagen na ei aangehouden) jij intussen al een paar keer ongi geweest zie ik... we liepen heel lang gelijk, weet je nog ? :) hihi

@Emmie: (nogmaals) van harte gefeliciteerd meid !! kun je het al een beetje bevatten?

@all: graag even jullie mening (zie ook tekst hierboven aan The Cat)
    ik zit nu op dag 6 na mn eisprong en verlies vanaf vanmorgen "oud/Bruin" bloed ! een paar vlekjes in mn inlegkruisje en elke keer een beetje bij het afvegen ! heb heel de dag al krampjes, zou dit een innesteling kunnen zijn? ongi is volgens mij onmogelijk zo snel na ei, toch? of heb je roze verlies bij een innesteling? kunnen jullie mij wijzer maken?

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja we zijn in elk geval op de zelfde dag begonnen heb je wel je werk gedaan op je ei dag?
    Ikke al die keer expres niet iets wat vriendlief niet snapte haha maar vanaf nu nu alles normaal loopt ga ik ervoor dus wie weet lopen we volgende maand gelijk met een beeb zou wel onwijs leuk zijn

7. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    @The Cat: nou idd ! laten we het hopen :) suc6 deze ronde ! wachten duurt laaaannnngggg 8)

8. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Hallo meiden,

Ik was jullie al kwijt, hoe gaat het met jullie?

Pauline, Wat spannend meid! Ik hoop dat het een innesteling is! Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Cat, Leuk dat je er weer bent, hoe gaat het?

Emmie83, Gefeliciteerd meid, geniet ervan!

9. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pauline, ik had ook bruinverlies tijdens de innesteling.
    Zou dus goed kunnen. Het is wel erg vroeg voor een komende ongi.
    Dus we blijven duimen ;)

10. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    Ik heb vandaag nog steeds wat buinverlies, het is wel minder, maar al dag 3 ! maak me een beetje zorgen, kan een innesteling bloeding zo lang duren? het is echt alleen maar bruin, geen roze of rood !
    ik was van plan om op de verjaardag van mn man een testje te doen, maar ik heb nu besloten om te wachten tot mn NOD (als ik niet ongi geworden ben) dat is zaterdag.... spannend !

11. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden. Hoe gaat het met jullie?

Pauline; Tijdens de innesteling had ik ook last van bruinverlies

Iedereen: Succes met klussen/ nod overleven.

12. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    Hoelang hadden jullie bruinverlies dan? bij mij is het nu de 5e dag, vandaag maar net een paar kleine drupjes in inlegkruisje, maar toch !! ik ga morgenochtend toch maar vast een testje wagen (2v5)
    dan is t 3 dagen voor NOD. als deze negatief is, doe ik er nog 1 op mn NOD (als ik niet ongi ben natuurlijk) t enige waar ik "last" van heb, naast dat bruinverlies, is een drukkend gevoel op mn blaas en moe. maar dat kan vanalles wezen...

13. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    he allemaal,

ik ben ook van 1983,
    ben al een jaar bezig om zwanger te worden. Loop ook al vanaf februari in het ziekenhuis. Het wil niet echt lukken...

14. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    Welkom meid ! gezellig dat je mee komt kletsen ! en wat rot, dat is echt lang !! als je een kinderwens hebt is elke maand te lang !
    hopelijk heb je snel een posi test ! ga je voor je 1e kindje?

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Ik had het 2 dagen. Maar niet achter elkaar. Eerst vrijdag en toen zondag. Vrijdag zat het in mijn inlegkruisje en zondag was het toen met afvegen. Echt drupjes hoor.
    Maar het is dus 3 dagen voor NOD morgen? Dan zou een kruidvattestje wel uitsluitsel kunnen geven hoor.

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Hoi Bobbing. Wat vervelend dat het niet wil lukken! Ik hoop voor jullie dat jullie snel een kindje mogen verwachten :)

17. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @Pauline,
    het is ons eerste kindje.
    hoop echt dat het snel raak is..

18. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    @all:

even een korte update van mij :)

vandaag is mijn NOD, vanmorgen vroeg getest met K2v5 -> Negatief ! :(
    maar nog geen ongi te bekennen ...
    kan het zo zijn (als ik niet ongi ga worden vandaag) dat ik bijv. morgen of overmorgen wel positief test ? of is t nu gewoon einde verhaal deze ronde ?

hoe is t bij jullie ?

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Volgens mij kan je zelfs tot 2 weken na je nod negatief testen en dan toch zwanger zijn

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Yep dat heb ik ook wel eens hier op z.p gelezen :)

Deel Deze Pagina