je hoeft pas iets op de echo te zien bij een hcg van 1500! Onder de 1500 is er heel vaak nog niets te zien. Het kan dus nog alle kanten op. Ik hoop voor je dat je hcg goed blijft stijgen!
@ Dotty dankjewel xx @ Mamavanjason dat klinkt wel goedd denk zelf eigenlijk ook dat het nog te vroeg is en mezelf gek aan het maken ben maar de gynecoloog maakt me wel bang hoor hij zij ook tegen mij denk maar niet dat het goed komt :s. Dankjewel x
Met een inwendige echo kunnen ze pas iets zien bij 5 week en 3a4 dagen. Kan zijn dat jij nog niet eens 5 weken ben, en dat er daarom niks te zien is, maar dan ben je wel zwanger! Buitenbaarmoederlijke zwangerschap hoef je niet aan te denken, want dan stijgt je HCG als een dolle! Succes, en sterkte met wachten!
Ik heb iets soortgelijks gehad. Positieve test, paar dagen later naar gyn. Niks op de echo, ze zei je bent niet zwanger, had je echt een positieve test? Ja dus! Week later zat er een vruchtzakje. Innesteling had langer geduurd, dat kan.
Jep en bij de 1 schiet de hcg gelijk de pan uit en bij de ander niet haha. Ik had een super lichte test van Jayden maar hij is er toch echt.
dat is niet zo. Ik heb in augustus een bbz gehad en toen steeg mijn hcg ook maar heel langzaam. Bij mij is het definitief wachten op een miskraam. HCG was wel weer gestegen maar maar heel weinig naar 380. Ik moet deze week afwachten en anders krijg ik maandag pillen mee om het op te wekken.
Dankjewel allemaal !! Ik ben nu onderhand 2 echo's verder.. Een vruchtzakje tezien met een dooier. Morgen moet ik alsnog trug ze zouden dan het hartje horen kloppen dus alles gaat nu goed geloof ik. Dankjewel voor jullie steun en ik laat het weten. xx