huh?!? nee tog?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mennie, Oct 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mennie

Mennie Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest.maar ik werd voelde van de week een beetje raar, en vanochtend dacht ik doe eens gek! Doe een zwangerschapstest. Dus voor dat ik de douche in ging heb ik getest en nadat ik de douche uit kwam heb ik er vlug op gekeken en ik zag niets dus heb ik er verder geen aandacht meer aan besteed.
    Maar toen ik thuis kwam van werk zag ik ineens een lijn, welke op de foto vaag lijkt maar gewoon zo vrij donker is. Zal het een indrooglijntje zijn? Zo breed?!? Van k2v5?!?
    Dus ik uit stress weer 1 gedaan maar nu zie ik weer niets...
    Wat denken jullie?

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Sorry ik zie op beide foto's niks.....

En een streepje na afleestijd kan je helaas niet positief beschouwen..
    hoeveel dagen voor NOD zit je?

3. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    dit heb ik 3 dagen achter elkaar gehad en de dag daarna werd ik ongi. dus zolang er geen streep binnen de 5 min komt moet je hem gewoon als negatief beschouwen.

liefs

4. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik zie echt niks sorry

5. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

Aug 2, 2011
    660
    113
    43
    Ik ben al 3 dagen overtijd en inmiddels al 2 pakken van kruidvat verder... dus heb ook al aardig wat getuurd de laatste dagen!
    Allemaal negatief trouwens.
    Soms dacht ik een 2e streepje te zien, maar die zag ik alleen als ik even te lang naar het controle streepje keek. Gezichtsbedrog dus. Hihi lekker bijdehand.

Maar ik zie ook niks helaas.
    Spannende tijden zijn het. zucht....

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

Oct 24, 2008
    1,905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik zie op de linker een streep. hij is al vergeeld maar het schijnt als je er ene paar druppels water op dezelfde manier als urine in druppelt hij mooi wit wordt. Misschien zie je dan wel de streep?

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    denk toch een indroger, als je 2e test ook gewoon wit is.

heb hetzelfde gehad;) en helaas toch ongi, daarom gooi ik ze direct weg ,anders krijg ik weer hoop

8. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik zie niks eerlijk gezegd? Na 5 minuten is wat er ook verschijnt in principe ongeldig met een kv2v5 test. Die linker lijkt me al ver opgedroogd, te ver om daar nu nog iets over te zeggen.

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    sorry dit is naar mijn idee een omo witte test

Share This Page