Goedemorgen! Op 5 maart heb ik een curretage gehad, daarna geen nieuwe test meer gedaan om te kijken of hcg was. Nu dacht ik gister: ik zal is kijken en verscheen er een heel licht streepje. Normaal us mijn cyclus 26 dagen dus zou morgen mijn nod zijn. Weten jullie of er nog hcg in mijn lijf kan zitten of kan dit een nieuwe zwangerschap zijn? Xxx
Er kan nog hcg in je bloed zitten helaas. Een vriendin van mij heeft 3 maanden geleden een curretage gehad en haar hcg staat nog steeds niet op 0...
Het kan 2 kanten op gaan. Ik zou doortesten en kijken of je testen donkerder worden. Zo ja, dan zal het waarschijnlijk een nieuwe zwangerschap zijn. Ik had wel heel snel een witte test na mijn curretage (volgens mij 2 weken later al ofzo) maar het kan ook dat je nog lang hcg in je bloed hebt..
Spannend meis! Het kan idd allebei de kanten op. Hcg kan heel snel uit je bloed zijn, dat was bij mij ook na mijn MK. Helaas zijn er ook meiden waarbij het Hcg nog heel lang in het bloed blijft zitten. Inderdaad maandag nog eens testen en hopen dat hij donkerder is. Ook je cyclus kan helemaal van streek zijn na een miskraam. Dus hou je niet aan die 26 dagen vast. Gemiddeld duurt je cyclus na een miskraam zon 2 weken langer... Ik duim voor je meis. Ik ben ook na mijn miskraam niet meer ongesteld geweest en meteen weer zwanger, dus die mogelijkheid is zeker niet uitgesloten
Hoelang ben je zwanger geweest? Hier pas na bijna 8 weken een negatieve test... (15weken zwamger geweest) Hoop wel voor je dat het een nieuwe zwangerschap is men zegt dat je sneller zwanger word na een curretage...
Ja vanmorgen,streep lijkt een ietsiepietse donkerder maar je moet goed kijken..... Ik weet t niet meer zo goed.... X
Op fotoie je niks,in het echt wel, maar licht... Ik voel weer zere borsten, veel plassen net als mijn vorige zwangerschap. Brrrrr spannend!
Ik zie zovaak dit soort testjes hier voorbij komen , en elke keer is het niks.. Dus ik vertrouw het niet..
Het kan wel hoor meid, spannend had voor mijn dochter een miskraam met 10 weken maar 8 weken gestopt met groeien op 22-4 en 21-5 weer een positieve test 9 maanden later is mij dochter geboren hoop het zo voor je!
Ik zie helaas niets Misschien over een dagjes ofzo nog eens proberen? Ik duim in ieder geval voor je!