Morgen ben ik een week overtijd. Toen ik 1 dag overtijd was heb ik een test gedaan, midden op de dag, deze was negatief. Gisteren, dus zaterdag, na een blikje drinken weer een test gedaan welke wederom negatief was.. Hoewel ik dit van te voren wist, omdat mn urine net zo licht was als water. Maargoed, ik ben een beetje van slag. Geen enkele teken dat mn ongesteldheid er aan zit te komen. Ik heb 29 oktober een enorme pijnlijke steek gehad in mn onderbuik en verder ben ik de laatste 2 weken met vlagen ontzetten duizelig en misselijk. Vanmorgen ff wat brandend maagzuur achter in mn keel. De dokter heeft mij uitgelegt, dat je hcg aanmaak vanaf 10-14 dagen na de innesteling begint.. Ik ben vorige maand ook 2 dagen overtijd geweest, maar nu voel ik me anders. Ik zei zelfs tegen mijn man, na die steek, als ik nu niet ongesteld wordt heb ik geen test nodig om zeker te weten dat ik zwanger ben.. maarja dat bewijs! Zou het zo kunnen zijn, dat ik een late ei gehad heb, de 29ste die steek een teken van een innesteling was en nu daar 10-14 dagen bij op moet tellen voordat ik positief kan testen, mits ik daadwerkelijk zwanger ben uiteraard? En de volgende test wordt ook in de ochtend..
Al lang gestopt met de pil? Volgens mij ben je eind juli toch gestopt of niet? Je kunt na pilstop eerst nog onregelmatige cyclussen krijgen, ondanks dat de eerste twee cyclussen bijvoorbeeld wel regelmatig waren. Heeft allemaal nog te maken met die rothormonen van de pil. Desondanks hoop ik toch dat je overtijd zijn te maken heeft met een zwangerschap, maar houd er rekening mee dat het ook nog steeds (helaas) te maken kan hebben met het stoppen van de pil.
hoi, ik heb hetzelfde, vandaag ook een week overtijd en testen wijzen ook negatief uit. Ik wil komende week weer een test doen, wanneer weet ik niet, ligt eraan hoe mn gevoel erover is. Ik ben sinds 2 juli gestopt met de pil en houd daarom rekening ermee dat mn cyclus niet in orde is. Toch heb ik bepaalde symtomen waardoor ik twijfel. Stel me er toch maar op in dat ik een late cyclus heb. Nog niet over nagedacht of ik naar de huisarts zou gaan voor een bloed test..
Bedankt voor je reactie be happy. Klopt, ik ben inderdaad eind juli met de pil gestopt. Ik snap helemaal niets van dat ''ontpillen'', ik heb het nagevraagd aan mijn ha en die zegt vanaf het moment dat je stop met de pil is hij niet meer werkzaam, het duurt natuurlijk even voordat de stoffen helemaal uit je lichaam zijn maar hij zei 3 maanden gemiddeld dat een lichaam nodig heeft. Ksnap wel dat je lichaam op gang moet komen uit zichzelf, maar pff.. houd het wel erg spannend zo. Nja zolang ik nog niet ongesteld ben, kan het nog.. Angie87, Spannend! Ik duim voor je.. Kep, mocht ik nog niet ongesteld zijn, me voor genomen om woensdag nog eens te testen, een bloedtest dan waarschijnlijk.
lastig he dat ontpillen en niet weten hoe snel je lichaam weeer een beetje op orde is... zo ben ik dus twee keer normaal ongesteld geworden.. en nu ben ik aan het twijfelen of ik wel een eisprong heb gehad etc etc.. maar tis gewoon afwachten.. hopelijk maakt ons lichaam langzaam HCG aan! Samen duimen maar.. houd je ons op de hoogte?Ben benieuwd wat de uitslag bij jou is.. ik heb net als jou niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden komende dagen.. in de tweede week na mn mogelijke eisprong had ik wel krampen enzo.. maar geen menstruatie. spannend toch wel hoor komnede week(-en)...
Met ontpillen wordt niet bedoeld dat de hormonen uit je lijf moeten, maar vooral dat je lichaam de hormoonhuishouding zelf moet gaan oppakken. Het kan wel een jaar duren voor je lichaam het helemaal zelf oppakt. En je kan 10-14 dagen na de bevruchting een positieve test krijgen, dus niet 10-14 dagen na de innesteling.