Hallo daar Ik zit met grote vraagtekens? Mijn eerste dag van mijn laatste mensrtuatie was 3 dec. op 19 dec. had ik mijn eisprong (ik voel hem) ik had het dus weer op 31dec. moeten worden en ben dus nu 2weken en 3 dagen over tijd. Nou heb ik in de tussentijd al 4 testen gedaan, maar allemaal negatief. de laatste heb ik afgelopen vrijdag nog gedaan. Heb wel verschillende verschijnselen gahadinnesteling)pijn onder in de buik, gevoelige/pijnlijke borsten, vaak moe en meer last van puistjes. heeft iemand hier ervaring mee? of nog tips voor mij. Alvast bedankt. groetjes Nancy
Ik zou even naar de huisarts gaan, misschien dat deze je kan helpen. Wel vervelend hoor als je geen zekerheid hebt. Liefs, Duveldraakje
bedankt voor je reactie. Heb de huisarts al gebeld gehad en kreeg als antwoord dat ik nog maar een week of twee moest wachte (dat was vorige week) en dat als ik bij hun een test laat doen dat dat dan 15,00 euro kost en dat die net zo goed is als bij de kruitvat dus daar schoot ik niets mee op. Groetjes Nancy
Vage HA heb je dan zeg Normaal gesproken moet dat toch gewoon vergoed worden? Je hoeft toch ook de eventuele bloedtest bij de HA niet zelf te betalen? (of heb ik het nu gruwelijk fout?) Hoelang ben je nu gestopt met de pil als ik vragen mag?
De bloedtest wordt als het goed is wel vergoed, maar de urinetest niet.? Ik ben vanaf juni gestopt met de pil, dus dat is toch al een tijdje. en heb eigelijk de hele tijd een normale cyclus gehad. groetjes nancy
Oh, ja, dan zou je toch zeggen dat het wel goed moet zitten... Ik zou zeggen, doe nog een keer een test dit weekend ofzo. Je hcg is misschien nog stijgende.. Er zijn hier meiden (dames/vrouwen ) die met 3 weken overtijd pas positief hebben getest, dus het kan nog...
klopt als een bus, bij de huisarts gebruiken ze dezelfde testen als die we zelf kunnen kopen. die wordt indd niet vergoed. maar een bloedtest wel. maar dat ze je twee weken laten wachten joh, heel vreemd. ik was een week overtijd en kreeg direct een bloedtest. was toen overigens niet zwanger maar toch.
Dus het kan toch nog na 3 weken een positieve test? had nog niet gehoord dat dat mogelijk was. Met de bloedtest wil ik nog even wachten, want ik ben als de dood voor naalden! Ik weet het als ik zwanger ben moet ik er toch aan geloven, maar zolang het nog niet moet , laat ik het nog maar zo. Ik zal als ik het zaterdag nog niet ben nog een test doen, want dan ben ik 3 weken over tijd. Groetjes nancy