Hoi Allemaal, Ik weet dat er al meer vragen zijn gesteld over dit onderwerp. Maar wordt echt gek van onzekerheid. Heb nu 2 dagen voor mijn NOD een zwangerschapstest gedaan van kruitvat( 2 voor 5,-) en deze gaf meteen een licht streepje aan bij de test streep. Hij is niet zo donker als de controle streep maar wel goed te zien zo. Ik heb met mijn ovulatietesten ook de eerste dag z'n streepje en de 2e dag al donkerder. Werkt dat bij zwangerschapstesten ook zo?? Ik wil woensdag of donderdag nogmaals gaan testen. Het zou een wonder zijn ben pas in dec. gestopt met de pil maat ovulatietesten etc positief ook alle symptonen gehad van de eisprong maar durf gewoon niet te hopen. Kunnen jullie me wat meer geruststellen? Ben benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen!! hoi allemaal, Kon niet meer wachten en heb die clearblue net gedaan!! En er staat ZWANGER!!!!!!!! 1-2 weken!!!!! Nou mag ik er toch wel vanuit gaan dat het zo is!!!! Ben zo gelukkig!!!!!!
Spannend. Ik zit in t zelfde schuitje Vervelend die onzekerheid. Over een paar dagen weer testen. Succes ik duim voor je
Ik vind de streep ook heel duidelijk hoor! Waarom twijfel je? Je HCG verdubbeld volgens mij elke 2 dagen dus je zou nu ook gewoon nog een testje kunnen doen. Ik zeg gefelicteerd
Voor mij hardstikke duidelijk hoor! Bij mij begonnen ze lichter dan dat en heb nu 2 prachtkinders! Gefeliciteerd !!
HOi allemaal, Het is allemaal nieuw voor me en twijfel zo omdat ik pas een maand geleden ben gestopt met de pil. En ik dacht dat je echt een dikke duidelijke streep moest zien. Het is altijd fijn als je ervaring leest van andere mensen. Ik ga woensdag nog maar een keer testen met clearblue digitaal. Hoop het zo!!
ow jee kan dat echt? Of beter met ochtendurine? of maakt dat met de clear blue digi. niet uit? Ik moet dinsdag eigenlijk ongesteld worden (hoop ik natuurlijk niet) of kan ik toch beter wachten tot dan? echt wel fijn dat iedereen haar ervaringen wilt delen!
WHAAAAAAAA gefeliciteeeeeeerd!! Wat heerlijk zeg, zo snel!! Ik hoop dat ik morgen net zo blij mag zijn !! Toppie, geniet ervan meis!
gefeliciteerd. Niet zo onzeker zijn. Je kunt natuurlijk over 2 dagen weer testen, dan is je HCG verdubbeld.
Dat streepje vind ik niet licht hoor meis. Bij me meisje was het streepje echt zo licht dat ie zowat wit was van kleur. En onderhand is ze hier toch alweer 4 jaar hihi...Deze is zeker goed te zien! Gefeliciteerd!!