Hoi dames Ik ben vandaag 9dpo en kon het niet laten om een testje te doen. Het streepje kwam binnen 5 minuten maar ik twijfel aan de kleur en dikte. Ook moet je goed kijken op de foto.
Hoe ziet het eruit als ie in elkaar zit? Het gene wat ik zie lijkt te ver naar links. Inderdaad erg vroeg.
Ik zie wel iets ja. Maar zonder de bovenkant van de test is moeilijk te zien of ie op de goede plek staat. Na hoe lang heb je de foto gemaakt?
Ik zie wel iets, maar kan de kleur niet zo goed zien. Is het roze of grijs in het echt? En natuurlijk is het vaag, je test op 9 dpo
Action is niet zo gevoelig en dan ook nog eens zo vroeg getest...ik weet het niet. Koop liever een kruidvat testje
Natuurlijk ben je niet stom geweest...Ik deed hetzelfde toen ik zwanger probeerde te worden. Je bent gewoon nieuwsgierig...Toch logisch? Ik zie overigens wel iets hoor! Hoop voor je dat het mooi op gaat lopen. Laat je hier iets weten?
Zo zag mijn eerste action test er ook uit. Deze is uiteindelijk netjes opgelopen de dagen daarna. Gewoon nog een keer testen over een paar dagen. Ik ben in ieder geval hoopvol.
Nee, natuurlijk niet stom! Ik bedoel alleen dat een tuurstreep best een goede score is Ga voor je duimen!
Zo was ongeveer mijn Action test op ongeveer 12 dpo. Was ook nog nauwelijks wat op te zien. En ben nu 21 weken zwanger, dus ik hoop dat deze streep echt positief is en gaat oplopen.