Hi allemaal, Voor het eerst ben ik begonnen met ovulatie testen. Afgelopen dagen duidelijk negatief getest, maar aan die van net twijfel ik. Is dit al positief of moet de streep nog donkerder? En is het dan verstandig om vanavond nog een keer te testen? Of beter morgen (na 10.00 u)?
Hij is nog niet positief, nog even doortesten Je zou vanavond nog even extra kunnen testen. Ik heb altijd maar 1x per dag getest, dat ging prima. Maar ik had ook ruim 2 dagen een piek.
Ik zou vanavond en morgen testen. Dan weet je het zeker. Als die van vanavond afloopt, weet je dat dit jouw piek was en als hij donkerder wordt, heb je je piek nu nog niet gehad. Je eisprong is 24/48 uur naar je piek. Dus gewoon nog even gezellig maken vanavond!
Als hij weer lichter is zou ik ook nog even doorgaan met testen hoor. Ik heb zo vaak een hele donkere test gehad, daarna weer lichter om na een paar dagen echt te gaan knallen. Sommige meiden hebben niet zo'n dikke knallers, maar dat weet je pas als je door gaat met testen
Bedankt voor jullie snelle reacties! Dan ga ik vanavond toch nog maar een testje er tegenaan gooien. Geen idee hoelang mijn piek is en hoe donker het streepje zal worden. Even afwachten en ondertussen idd gezellig maken
Misschien lastig te zien, maar toch iets donkerder en de streep is ook wat dikker lijkt het. Ik blijf toch nog even doortesten, even kijken hoe/of het verder oploopt.