Ervaringen sensitest digital

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Spa1987, 5 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames,

Eerste ronde weer begonnen met proberen. Mijn cyclus is zeer onregelmatig (variërend tussen de 18-43 dagen) dus dacht eens op cyclusdag 10 te starten met digitale ovulatietesten. Ik heb een pakketje gekocht van sensitest met daarin 12 ovutesten en 3 zwangerschapstesten, allen digitaal met een houder erbij.
    Nu heb ik al 3 dagen achtereen een positieve ovulatietest gehad en ik dacht zo, aangezien ik ook wel eens een korte cyclus heb van 3 weken en gemeenschap heb gehad op cyclusdag 7 (helaas wegens ziekte is dat de laatste keer geweest, als mijn ei inderdaad er nu pas is dan vrees ik te laat te gaan zijn met klussen), misschien geven die positieve ovulatietesten ook wel een vroege zwangerschap aan. Ik weet het, zeer zeer kleine kans. Digitaal gaf hij negatief aan maar de teststrip die je er vervolgens uit haalt en weggooit gaf wel een zeer lichte streep. Eigenlijk is mijn vraag: hoe zit een sensitest digital eruit, heeft hij een voordruklijntje of is er een kansje dat er toch iets hcg gemeten is, maar dan te weinig om aan te slaan? Mocht het inderdaad van de laatste keer gemeenschap zijn en als er toen die dag een ei was dan zou ik op 8 dpo zijn. Maar zoals gezegd, een zeer onregelmatige cyclus dus kan daar echt geen peil op trekken.
    Foto bijgevoegd van de strip, hoop niet dat de kwaliteit te erg aangetast wordt want dan zie je het natuurlijk niet meer.
    Alvast bedankt voor het meedenken en kijken!

Bijgevoegde bestanden:

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik zie op de foto helemaal niks. Vind testen ook verre van betrouwbaar als ze anders afgelezen worden dan de bedoeling is.

Maar je zou nu dan op cd 13 zitten?

Hoe zagen je positieve ovulatietesten eruit?

3. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Die waren digitaal dus er stond gewoon lh+ (bij negatief geeft hij lh-).
    Als ik hem dan eruit klikte dan zag ik wel een duidelijke streep staan. Maar alles is nieuw voor me inclusief ovu testen, dat heb ik ook nooit gedaan. Cd 14 ben ik nu.

4. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    En je hebt wel gelijk dat je het niet ziet, als ik m hier open op de site dan zie ik het zelf ook haast niet meer. Jammer. Maar goed ik ga er wel vanuit dat dat lijntje er waarschijnlijk altijd staat of je nou in verwachting bent of niet. Het is tenslotte een digitale test en geen streepjes test. Tijd zal het leren

5. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Oke ovu test van vandaag is weer negatief dus kga er maar vanuit dat deze ronde gewoon "verloren" is, aangezien er wegens griep niet geklust is afgelopen dagen. En nu weet ik iig wel dat die digital een voordruklijntje geeft dus dat scheelt weer stress voor de komende testresultaten haha

6. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.806
    8.473
    113
    Vrouw
    Bij digitale testen moet je niet naar de lijntjes kijken.. dan kan je beter gewone testen doen als je de lijntjes liever wil zien

7. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Ik weet het. Ik ben gewoon teleurgesteld omdat het deze keer tijdens vruchtbare periode niet gelukt is om te klussen en ik deed die test met hoop op dat het van een voorgaande keer was en het staart je zeg maar wel in je gezicht. Het is niet zo dat ik de test gesloopt heb ofzo :) En zeker met zon onregelmatige cyclus is het gewoon extra zuur omdat ik dus de komende cyclus misschien wel geen eisprong heb of juist pas heel laat dus was al erg blij met de positieve ovu testen. En dan is het gewoon zonde dat er een hele hevige griep komt waardoor ik dit window heb gemist. Maar goed t is de eerste ronde pas, volgende maand weer proberen een ei te vinden :)

8. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Met deze test had ik pas op 14 dpo een hcg 1+. De dagen daarvoor zei hij niet zwanger, terwijl ik al hele duidelijke andere streepjes testen had en als je de test uit de houder klikte er ook een superduidelijke en donkere streep stond. Ik zou deze dus niet aanraden eerlijk gezegd. LH geen idee.

9. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Huh, weer een positieve ovulatietest? Ik had vandaag wat leek op vruchtbaar slijm in mijn onderbroek, dus dacht ik waag een testje. Is dan de vorige keer mijn eitje waarschijnlijk niet gesprongen? Nou wel fijn dat ik deze ronde dan blijkbaar toch nog mee kan doen! Vanavond wordt het gezellig

Deel Deze Pagina