jiiiihhhooeee jullie reacties maken me blij!! @moppie1992 dit was onze 3e ronde, hoop echt dat het nu maar blijft zitten dat ik niet alsnog ongesteld word, als ik je nog een tip mag geven moppie1992 gewoon om de dag knutselen de hele tijd net zo lang tot de dag dat je ongesteld moet worden..zo ligt er altijd een voorraadje klaar...maar misschien doe je dit al wel...hoop iig dat het bij jou ook snel raak is!!
Gefeliciteerd meid. Ik zie ook duidelijk een streepje. Je zult vast niet ongesteld worden! Het is mogelijk licht bloedverlies. Dit had ik ook bij eerste zwangerschap.. Positief blijven denken! Genieten ervan!!!
Ja ik zie ook het streepje!! En als ik denk dat je bent wie ik denk dat je bent, hihi dan heb ik je al persoonlijk gefeliciteerd, wattsap me ff als je bent wie ik denk dat je bent...haha.... kusss
hey baby jh proberen we idd al te doen maarja moet manlief ook wel zin hebben maar 9 van de 10 x lukt het wel om de dag of om de 2 dagen ben echt super blij voor je xxx
ik zie ook een streep, maar heel duidelijk is ie nog niet. ik zou wel blijven testen om te zien of ie donkerder wordt... (en ondertussen blijven genieten van deze prille zwangerschap).
zo me vriend is weer thuis, slaapt vaak op de maandag in een hotel voor zijn werk, dus morgen vroeg nog maar weer ff een testje doen..maar het voelt al heel goed!!
Ik wil de pret niet drukken... En hoop echt voor je dat dit een streep is en zeker dat hij morgen duidelijker is... Wel wil ik mijn ervaring uitspreken... heb ook vaker een test gedaan en heb altijd zo'n lichte streep, puur en alleen omdat dat stukje wat dikker is dan de rest van de strip... Hoop voor je dat dit een positieve streep is... als dat zo is, Gefeliciteerd!!!!