Gefeliciteerd Baby86! We lopen bijna gelijk op! Je hebt hetzelfde verhaal als ik. Ik had eerst ook een lichte test, kon het niet geloven, toen op 28-01 getest met dig. clear blue en die gaf bij mij ook de doorslag! Leuk he, vind het wel erg spannend! Ik hoop maar dat het allemaal goed gaat en de kleine blijft zitten! Geniet ervan!
He mopsie83 we schelen idd maar 2 dagen! Grappig he..ik kon het ook niet geloven, en het is ook nog steeds moeilijk te beseffen..kijk erg uit naar de eerste echo misschien dat het dan wat meer doordringt..heb jij al klachten dan? Ik totaal nog nergens last van gelukkig! En voor jou natuurlijk ook; geniet ervan!!
Gefeliciteerd! Houdt er wel rekening mee dat je eventueel wat teruggezet kunt worden qua termijn, omdat de streep wel vrij licht was op NOD nog.
Ik kan het ook nog steeds niet geloven! Heb nie t zoveel klachten, wel wat meer moe, sneller duizelig, af en toe wat steekjes/krampjes in baarmoeder. Wanneer heb jij de 1e echo? Ik 8 maart! Wanneer ga jij het vertellen aan je ouders / schoonouders? Wij op Valentijnsdag, dan ben ik 6,5 week. Misschien wel wat vroeg, maar mijn vriend en ik willen het zo graag met iemand delen. Zo moeilijk om het voor ons te houden! Het liefst wil ik het vd daken schreeuwen!
Haha herkenbaar! ik zal je eerlijk zeggen dat mijn ouders het al weten, en mijn zwager ook, schoonouders helaas beide al overleden..verder houden wij het ook nog stil.. Wij hebben het verteld door middel van een glaasje waar je een waxinelichtje in kunt doen waarop staat; onze liefde kreeg handjes en voetjes..ik heb 2 mrt mijn intakegesprek en 16 maart eerste echo vett spannend!!