net test gedaan voor 2e dag en nu is er een licht streepje te zien dus ik denk dat ik precies optijd zondag of maandag mijn eisprong heb, nu was mijn vraag omdat ik dit vorige maand niet heb gehad of dat nog door ontpillen kwam ( 4 maanden gestopt ) en dat ik nu iedere maand gewoon een eisprong krijg ? of is het niet zeker als je een streepje heb dat je een eisprong heb? groetjes
en je moet eerst een eisprong krijgen en dan word je ongestelde , dus misschien heb je vorige maanden wel een late eisprong gehad
Het kan ook best zijn dat het nog langer duurt voor je je eisprong hebt. De streep moet echt net zo donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Ik had eigenlijk elke dag van de cyclus een licht streepje, maar pas op dag 25 positief!
Het is inderdaad belangrijk dat je ovu test echt een donker streepje heeft, dan is ie pas positief en dan springt je ei binnen 24 tot 48 uur na deze test! Ik heb trouwens ook wel vaak een licht roze streepje op mn test, de hele cyclus door.
Hey meiden, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb vandaag na veel moed te hebben verzameld een test gehaal. Buiten de stad want wilde niemand tegen komen die ik ken. Thuis snel de test gedaan, wachten en wachten haha duurt dan heel lang ga ik kijken staat er geen 1 streepje. Ook de controle streepje niet! Hen nogmaals gebruiksaanwijzing gelezen en had het toch echt goed gedaan. Hoe kan dit? Heb wel veel gedronken want heb veel dorst en moet vaak plassen. Voel me echt in een waas leven en vergeet veel. Hebben jullie dit ook gehad?
Kan zijn dat er toch iets mis is gegaan of je urine te dun was. Op www.sensitest.nl en vele andere sites kun je testen bestellen en dan heb je ze na betaling de volgende dag al in huis. Doe je volgende test in de ochtend met die urine want dat is altijd wat sterker. Succes.