Dan is de shit echt real.... Ik heb genoten hoor. Wilde ik jullie even voor bedanken... Ow en ik heb een ezelsbruggetjes voor @RoGiJuLi. Ik denk altijd dat ze een zoontje heeft die Rogier heet en die in Juli is geboren. Easy peasy he? Maare een naamsverandering naar @ZpGodin zou ik ook prima vinden. Zo en nu ga ik mn vent op zn bakkes slaan en slapen(de one-liner van de avond wat mij betreft) Oow, dit topic gaat zo hard verwijderd worden maar ik moest het even kwijt..
Rogijuli... letters van mijn eerste 4 kindjes... maar eigenlijk moet hij nog verlengd worden na onze laatste spruit. Dan krijg je dus RoGiJuLiRi, maar dat is helemaal niet meer uit te spreken/typen hier
Zo ff gelezen Zwanger worden is ook heel zwaar niemand kan je vertellen of het 3 maanden duurt of 2 jaar of langer , En ja als je zelf al op de roze wolk wil zitten met je fout opgedroogde testen haalt rogiel de wolk nog wat kilometer naar beneden zodat je niet zo hard valt en dat kan gemeen voelen
Jeetje... en dat alles terwijl ik in een onmogelijke houding op een pilates matje lag. Ik moet echt betere prioriteiten gaan stellen
Oeeeffff arme @RoGiJuLi Ze ging helemaal los Jantje de koek koek Ik had zelfs nog in het begin van het topic gereageerd maar dat escaleerde snel Die is helemaal van der padje af door de progestoron ofzo. Niets van mee gekregen Haha. @RoGiJuLi volgende keer wat liever zijn hoor en wat minder eerlijk
Mensen kinderen.. als je zo reageert na 4x proberen dan hoop ik niet dat ze in een traject komt. Liever de waarheid ergens over horen, dan om de brei heendraaien. En jammer genoeg hebben bepaalde leden door in een verschrikkelijk lang traject te zitten, veel hebben meegemaakt,bepaalde kennis vergaard die ze alleen maar delen om mensen te helpen. Erg om te lezen dat er juist tegen zulke mensen zo gereageerd wordt. Heel jammer en vooral respectloos .
Ohhh nog langer en ingewikkelder.....Ik krijg het nu al niet geregeld. Al vind ik rogier die in juli is geboren een hele handige tip!
Juist! Door het mmm traject weet je opeens alles over follikel mm, temp kaartjes, bloedwaardes, dpo's etc etc. Je ontkomt er niet aan. Het is voor mij iig deels interesse maar de rest is helaas ervaring. Ik geloof dat er hier een bulk vrouwen is die heel graag gewoon lekkere seks willen hebben wanneer ze er zin in hebben, geen dpo's willen tellen, geen tempkaart bijhouden, geen pratsj prom hoeven te hebben van de utrogestan etc etc. Helaas maakt het leven je soms wijzer en dat deel je dan op een forum. Dat heeft niks met studeren te maken, slechts met dat wat je overkomt in het leven. Brandt die wijsheden niet zo af maar heb wat respect ervoor