Hi dames! Zie mijn testen , kan het amper geloven.... Zo vaak valse testen gehad dat ik er gisterenavond ook van overtuigd was weer een vals positieve in handen te hebben, maar vanmorgen was het streepje toch duidelijker!! Zit nu op 11 dpo dus durf nog niet te juichen maar wilde ze even showen
Ik zie ze alvast wel hoor de streepjes! Maar kan niet goed zien of ze roze of grijs zijn? Mss van iets korterbij nemen als je kan?
Ze zijn echt roze gelukkig en de streepjes kwamen ook eigenlijk direct normaal met de "valse" testen duurde dat even
Ja die is positief hoor! Gefeliciteerd!Jullie lange wachten en hard werk heeft geloond!! Plakken blijven kleintje!
Dank je! Jaa we wachten inderdaad al even, en misschien loopt het nog fout ik zit nog voor NOD maar dit soort testen heb ik in al die rondes nog nooit gehad (dat het op loopt) dus stiekem toch beetje gelukkig Hopelijk blijft alles goed gaan. Wel gek gevoel hoor, je wacht er al zo lang op.. Nu is het moment daar en ik had verwacht dat ik door het dolle heen zou gaan haha maar ben vrij nuchter en rustig
Thnx dames! Echt nog niet helemaal het besef dat het nu onderhand eens raak zou kunnen zijn.... Net maar weer getest en weer mooi roze streepje. Heerlijk om te zien! Hoop wel dat ze gaan op lopen. Ben benieuwd of ik morgenvroeg of vrijdagochtend al een CB kan doen? Of is dit weer te voorbarig ?
Mooi hoor voor 11 dpo. Voorzichtig gefeliciteerd! Ik denk dat je morgenvroeg wel een cb met indicator kan doen.