Hi meiden, de populaire Kruidvat-test is weer te koop - ik heb ze vandaag zien liggen in het Kruidvat-filiaal in Krommenie. Een tip van mij - tenzij dit al bekend was Overigens ben ik zelf niet wild van deze tests, maar da's een ander verhaal!
Ik heb hem ook weer zien liggen. Noord-Brabant Tilburg Filiaal Reeshof Buurmalseplein Dus meiden die moeten testen binnenkort, ga maar inslaan.
Hmmmmm. Zou voorlopig geen testen meer in huis halen. Maar ga toch maar even kijken of ze vlakbij mijn werk er al liggen. Moet zeggen dat ik in sommige zaken, zelfs de prijskaartjes al niet meer zag. (Erg he, weet gewoon in welk vak ze horen te liggen)
ik had gister of eergisteren al een mailtje gedaan met onderwerp 'ze zijn er weer'. Maar hier nog een keertje: iop de veluwe zjn ze er ook weer!
Joh ik was pas in Eerbeek (gelderland) bij vrienden van ons (was met oud en nieuw) en daar hadden ze ze nog volop! Ook hier in de omgeving van Breda heb ik ze nog gewoon zien liggen? Allen moet ik wel zeggen dat in Eerbeek er een verkeerd bordje bij stond stond namelijk 9 euro bij maar ze waren toch 4,99... Ze liggen al een tijdje op me te wachten haha