positieve Clear blue digitaal voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door elmo28, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik heb een vraagje.
    Ik heb 5 dagen voor mijn NOD getest met dipstiks en cassette testen.
    Deze waren hel licht positief.
    Nu heb ik vandaag 3 dagen voor NOD positief getest met de digitale test van Clear blue.
    Deze testen meestal toch pas vrij laat positief?
    Ik kan het haast niet geloven!
    Nog meer mensen met deze ervaring?
    Ik begon zo vroeg met testen omdat ik ineens om alles kon janken en erg moe ben.
    Ik heb al twee kindjes dus twee zwangerschappen ervaring ;)

Ik ben benieuwd.

Groetjes Elmo28 ( nog even anoniem omdat er bekende op dit forum zitten die ik het liever persoonlijk vertel.)

2. Trees

Trees Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!! Ik heb al weleens een positieve digitale 4 dagen voor nod gehad, dus het kan zeker.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!! Ik heb al weleens een positieve digitale 4 dagen voor nod gehad, dus het kan zeker.

4. Trees

Trees Niet meer actief

oeps dubbele post

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Zo'n vroege duidelijke positieve test kan ook weizen op ene tweeling.

Het kan idd van harte gefeliciteerd!

6. Trees

Trees Niet meer actief

Bij mij was het er echt eentje. Alles kan, maar het hoeft zeker niet. De een maakt sneller HCG aan dan de ander.

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ook ik had afgelopen dinsdagochtend (3 dagen voor NOD) een licht positieve test van KV en 's middags gaf de digitale van CB ook al 'zwanger' aan. En ik had niet eens die met indicator maar die 'oude'. Weet niet of dat met een evt. tweeling te maken kan hebben hoor...al zou dat wel erg leuk zijn natuurlijk :D .
    Gefeliciteerd in ieder geval! Geniet ervan.

8. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Wat goed!! Gefeliciteerd!! Wil je niet bang maken maar wees wel voorzichtig. Had in januari ook een dag of 4 voor NOD zo'n positieve test en is toch een vmk geworden. Ik hoop voor je dat het goed blijf gaan!!!

9. Ik had op 12 dagen na mijn eisprong - omgerekend 3 dagen voor mijn NOD ook een positieve digi CB.. alles gaat nu nog goed. Kan dus prima hoor ;) ik vind ze nog vrij gevoelig! Alvast gefeliciteerd

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties.

Ik begin het nu eindelijk wat te geloven. heb weer net zulke opgeblazen darmen als mijn vorige zwangerschappen. ha,ha.

Groetjes

Deel Deze Pagina