Hoi meiden, Even een vraagje, ik heb vandaag een ovulatietest van de action gedaan en kreeg een heel licht streepje (zie foto). Nu vraag ik me af wat dit precies betekend. Betekend het dat er nog helemaal niks aan de hand is of zal ik nu ongeveer wel vruchtbaarder worden zeg maar Ik heb er gister ook 1 gedaan maar weet niet of dat helemaal goed ging. Kreeg uiteindelijk ook wel een licht streepje. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Het ligt er een beetje aan ^^ Het kan zijn dat het LH nu word opgebouwd en meer word, maar kan ook zijn dat je je piek net achter de rug hebt en het minder word. Dit zijn bijvoorbeeld mijn testen van deze cyclus. Eerst ook hele lichte strepen. Deze werd opgegeven moment donkerder. Later heel donker (knaller) en nu zijn ze weer licht (niet op de foto)
Elke vrouw heeft wel iets van LH in haar urine. Je zult dus altijd een streepje plassen. Pas zodra de test streep even donker of het liefst donkerder is dan de controle streep dan heb je je piek. Hoeveelste CD zit je?
Bedankt voor jullie snelle reactie! Wow die zijn idd erg donker smeetjuh. Ik ben 12 aug ongesteld geworden. Dan zit ik denk op dag 11? Dit was nog wel van mijn pil. Ik heb dus ook nog geen idee hoe mijn cyclus is. Ben ook eigenlijk gaan testen omdat ik al twee dagen een beetje krampen heb, een beetje zoals het voelt als ik ongesteld moet worden.
Vandaag is inderdaad dan je dag 11 Je hebt eigenlijk een beetje hetzelfde als wat ik heb. Mijn vorige ongesteldheid was op 5 augustus, maar ook van de pil toen nog. Moet ook alles ontdekken! Ik kwam er achter met de ovulatie testen dat ik 20/8 dus mijn eisprong (waarschijnlijk) had. Gewoon maar beleven dan maar
Wat spannend!! Lees je ook zoveel op internet? Ik blijf lezen haha Vind het zo spannend! Je weet dat het wel even kan duren maar toch heb je stiekem hoop dat het gelijk raak is
Ja, lees mij suf XD Ik verwacht zeker niet dat het nu al meteen raak is. Ik ben vooral heel erg benieuwd wat ik van een zwangerschap ga vinden/voelen en als de kleine er eenmaal is. Verder dan dat wil ik nog niet denken Als ik dan gillende kinderen op straat of in de supermarkt zie dan denk ik: dat nog even niet Niet dat ik denk dat ik dat niet aan kan, maar het lijkt me gewoon erg speciaal om een kleine baby te hebben die zo afhankelijk is van jou.
Ja dat lijkt me inderdaad ook geweldig! Lijkt me zo bijzonder om zwanger te zijn! Ben af en toe stiekem in gedachten al de babykamer aan het inrichten haha Haha kan het me wel voorstellen hoor! Daar zou ik ook nog even niet aan moeten denken haha