Voor het eerst ECHT overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Muurbloempje, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Hoi lieve meiden,

Ik wilde even zeggen, dat het sinds gisteren echt de eerste keer is dat ik ooit overtijd ben geweest en ik vind het wel stoer/ spannend klinken....

Ben daarvoor altijd aan de pil en nuvaring geweest de eerste keer naar de nuvaring werd ik het met 24 dagen en dan een week lang en nu ben ik 30 dagen verder..... :D

IK vind het allemaal zo spannend zeg .....

Zitten er nog meer mensen in dezelfde situatie als ikke?

PS: ik zie er gewoon tegenop om naar de winkel te gaan een Test te kopen straks ziet iemand mij en is ons geheim niet echt meer een geheim van ons tweeen.....en ik moet nog ff wachten want me vriend wil perse bij de test zijn ......pfffffff zijn er meerdere mensen die er tegenop zagen een test te kopen?

liefs van mij

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Spannend hoor! Ik hoop voor je dat het echt wat betekent!
    Testen kopen vind ik niet moeilijk, maar ze uitvoeren....? Dat betekent dat ik met m'n duffe kop in een bekertje moet plassen en daarna in spanning moet wachten op de uitslag....pfff ;)

3. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

31 aug 2007
    147
    0
    0
    ik ook!
    ik durf geen test te doen omdat ik bang ben dat hij
    dalijk negatief is..
    ik denk dat ik morgen ga testen :D

4. Muurbloempje

Hoi Vlindertje...heb jij dan ook al symptonen?

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hihihi, we zijn allemaal 2 dagen overtijd! Grappig!

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Hier ook voor het eerst overtijd. Ik heb altijd, voor de pil en tijdens een stop van 2 jaar, een cyclus van precies 28 dagen gehad. Ook nu ik deze keer gestopt ben met de pil was het gelijk weer 28 dagen, maar deze maand tot op heden nog helemaal niets van ongi te ontdekken en ben al 5 dagen overtijd. Ben pas begin juli gestopt met de pil dus kan door nog mee te maken hebben. Ik heb 3 dagen geleden een test gedaan en geen streep.
    Ik wacht dus nog maar even "rustig" af.....

7. Muurbloempje

Hoi Marije ga jij nog opnieuw testen ik zie dat je gisteren hebt getest!

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik ga morgen opnieuw testen. Gisteren met hele waterige urine getest, dus dat kon bijna niet anders dan negatief uitvallen... Als ik morgen nog niet ongesteld ben geworden, test ik morgenvroeg weer.... Spannend!
    Wanneer wil jij eventueel gaan testen?

9. Muurbloempje

Nou ik durf niet zo goed..... :oops:

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Dat is heel begrijpelijk hoor! Je moet maar zo denken, je bent wel zwanger of je bent het niet. Dat veranderd niets aan de uitslag van de test. Als je begrijpt wat ik bedoel....
    Je zou natuurlijk ook nog even wat langer kunnen wachten, aangezien dit
    nog maar je tweede ronde is, in principe. Het kan natuurlijk zijn dat je
    cyclus aan het veranderen is. Maar als ik jou was zou ik morgen testen. Misschien bevalt de uitslag je wel! :D

11. Muurbloempje

Ik denk dat ik straks eerst maar es ga kijken wie er allemaal is bij de DA drogist en waar het staat...als het me niet bevalt ga ik wel ergens anders naar toe hihi straks ziet iemand me en dat wil ik niet ...en ik leef nu nog zoiets van zou het zo zijn?

heb jij wel symptonen dan?

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nee, niet echt sympomen. Alleen hoofdpijn en steeds wat krampjes. Ook heb ik gister een soort van speldeprikken gevoeld. En ik ben erg moe...
    Ga anders gewoon naar een andere winkel waar ze je niet kennen. Of bestel ze op deze site, dan worden ze gewoon thuis bezorgd.
    Wat een gedoe he, zwanger worden? :D ;)

13. Muurbloempje

Nou ik heb het overleefd....de testen zijn gehaald wat was ik nerveus.....maar ga nog niet testen hoor ......wat een stress zwanger willen worden ........maar wel positieve stress hoor :D

14. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik vind het ook doodeng om te testen, ik was laatst 4 dagen overtijd en toen testte ik negatief :s en de volgende dag werd ik ongi :(
    ik hoop voor je dat je postief test.

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hahaha, dus je hebt ze gehaald? Hartstikke goed! Welke heb je gekocht en wanneer wil je wel gaan testen dan?

16. Muurbloempje

Ik was eerst bij de kruidvat en daar zag ik een collega lopen dus ik snel weet eruit en naar de trekpleister.....daar was het rustig en ik zag niemand bij de kassa staan dus snel 2 testen gepakt en naar de kassa gerend....... :)

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen...voel me zo vreemd....dan weer buikpijn (kramp) dan weer als ik iets ga doen errug warm en dan weer honger ....temperatuur voor de gein es opgemeten 37,4 geen idee of dat hoog is of laag had woensdag 37,1.....jemig..nou ik ga wel es kijken when...en jij?

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wat dat betreft kun je beter je testen in een andere stad halen of zo! ;)
    De dingen die jij noemt zijn wel zwangerschapssymptomen, spannend hoor! Ik ga morgen weer testen. Ik temperatuur nooit, dus ik zou niet weten hoe dat zit. Ik wil er ook niet al te veel mee bezig zijn....
    Ik hoop dat je binnenkort positief test! En ikke morgen! :D

18. Muurbloempje

Dit is ook de tweede keer voor mij hoor dat ik temp. ik wilde voor de gein es kijken...voor de rest ook niet veel mee bezig ....druk zat net terug van vakantie....had vorige week wel de hele week hoofdpijn hele nare hoofdpijn en was misselijk bij vlagen maar nu dus niet meer heel soms misselijk maar ik moet wel vaak boeren ....oeps :)

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Lucht teveel, daar heb ik ook last van. En sinds gister hoofdpijn. Al die dingen kunnen van alles betekenen. Ik probeer er niet zoveel op te letten, maar dat is erg moeilijk! :)
    Nog even geduld hebben dan maar.....

20. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    spannend dames....
    al getest?

Deel Deze Pagina