hallo ik had even een vraagje ik ben 2 juni ong geworden na de miskraam van 3 maart en heb net even een ovu test gedaan en daar is een licht streepje op te zien hij word steeds iets donkerder betekend dat dan dat me eisprong eraan zit te komen of kan dat hcg zijn ik weet het even niet meer alvast bedankt
Heb je nog een zw test gedaan na je miskraam? Het kan natuurlijk goed zijn dat je cyclus weer op gang komt, en dat er een ei aan komt. Maar ik heb vaker gehoord dat de ovu's ook KUNNEN reageren op hcg... Wel klote voor je meid! Heb je het een plek kunnen geven?
nee heb geen zw test gedaan na de miskraam ja heel klote allemaal ja heb het wel een plekje gegeven maar denk er toch nog iederen dag aan bedankt
Klote is het zeker meis! Ik heb er nu 4 (vmk) gehad op een rij... De langste was bij ruim 5 weken, maar toch blijft het zwaar klote! Mag ik vragen hoever je was?
Hoi Dames Ik heb zelf ook een miskraam gehad en mijn VK vertelde dat wanneer je weer ongesteld bent geworden na een miskraam (dus niet de bloeding van de miskraam) het HCG ook uit je lijf is. Een posi ovu test nu is dus denk ik echt wel een teken dat je eisprong eraan komt. Vooral elke dag testen nu hoor. Ik had vrijdag maar een heel licht streepje. Gisteren een megastreep en vandaag alweer heel licht. kan dus heel snel gaan
okee bedankt voor de reactie dan weet ik waar ik aan toe ben dan blijf ik nog even door testen liefs sofie
Jep, je bent ongesteld geweest en bovendien is je MK ruim 2 maanden geleden. HCG nu nog in je bloed lijkt me dus errug stug! je ovutesten geven dus idd een naderende eisprong aan