Licht streepje!? Positief??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MirandaV, Jan 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotte1

Lotte1 Actief lid

Sep 12, 2008
    346
    0
    0
    Bij die sensitest zie ik ook een duidelijk vaag lijntje.
    Kan je me nog volgen? :D
    Succes zaterdag.

2. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    haha een duidelijk vaag lijntje...
    jaa kan je helemaal volgend haha!!

ja als ik naar de sensitest kijk denk ik ook positief..
    maar als ik dan terug denk aan de negatieve kruidvat test en ik om me heen hoor dat die toch erg betrouwbaar zijn... word ikt och wel onzeker.. ik heb wel wat kwaaltjes..
    vooral de aders op me borsten vind ik heel raar heb ik nooit las van gehad..

als ik zaterdag nog geen duidelijkheid heb ga ik bij de doktr bloed laten trekken.....

pff....

3. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

Dec 23, 2009
    1,000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat spannend hier!
    Maar ik zie toch echt een streepje hoor!!
    Ik hoop dat je zaterdag een duidelijke streep hebt.
    Want die onzekerheid is zo verschrikkelijk.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Jeetje, wat vaag allemaal.
    En je hebt getest met die Kruidvat 2 voor 5 euro? Maar wel 's middags he... misschien omdat je nog maar zo kort zwanger bent dat ochtendurine beter is?
    Die andere test waarbij het controlevenster wit bleef klinkt inderdaad als mislukt ja. En echt, die Sensitest... ik zeg ook: zwanger met die test. Helemaal omdat die van mij er ook zo uit zag met alleen wel het verschil dat ik 3 dagen later posititief testte met Kruidvat 2 voor 5 (was ook 's middags maar was erg laat uit bed en had weinig gedronken)

5. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Spannend hoor ! Ik zie ook een rose 2de streep..Hoop voor je dat je snel zekerheid hebt !

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa dat dacht ik dus ook.. het was idd smiddags...
    Ik vind hhet gewoon zo vaag.. ik zie duidelijk een streepje..
    ik ben nog steeds niet ongesteld.. maar ik durf nu gewoon niet meer te testen omdat het steeds weer een teleurstelling is.. ik kan nu ook niet echt blij zijn.. terwijl die sensitest toch echt zwanger aangeeft.. pas als ik het duidelijk zie dan geloof ik het pas.. k hoor zoveel goede dingen over kruidvat testen.. maar bij mij heeft die nog geen positief aangegeven.. Zaterdag ga ik weer testen met de clearblue hoop dat ik dan meer duidelijkheid heb.. en de test wel lukt.. en zo niet en ben maandag nog niet ongesteld toch even naar de HA lijkt mij??
    pff...

7. Lotte1

Lotte1 Actief lid

Sep 12, 2008
    346
    0
    0
    Mag ik je een advies geven?
    Plas niet over de testen, maar vang wat urine op in een schoon potje.
    Ik heb ook weleens over testen geplast, maar plaste dan ook regelmatig over de venstertjes.
    En soms namen ze dan niet genoeg urine op en kon ik de test als mislukt beschouwen.
    Als je urine opvangt heb je altijd genoeg.
    Succes!

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    Mijn idee was dus ook om wat op te vangen in een bakje, en dan daarvanuit de test te doen. Dan moet je wel ochtendurine opvangen. Denk dat als je zo door blijft testen er niets uitkomt..

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    jaa haha, dat ga ik zaterdag ook zeker doen met de clearblue test om er zeker van te zijn dat hij het wel doet haha..

10. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    het is pas 1 keer gebeurd dat de clearblue ongeldig was..

11. Bianci73

Bianci73 Lid

Apr 15, 2008
    72
    0
    0
    Verzorgende
    Apeldoorn
    Ik wil niet te negatief zijn, maar als ik het zo terug lees heb je al veel testen gedaan.....en ook na je NOD dan zouden ze toch denk ik wel steeds iets donkerder moeten worden ook al is het met middagurine!
    Ik heb helaas vaak genoeg geen goede afloop gehad met testen die vaag bleven!
    Sterkte!

12. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hoe kan het dan dat ik nog steeds niet ongesteld ben.. en wel donkere aders over me borsten heb lopen..

vind het gewoon vaag allemaal...
    zoveel testen heb k nog niet gedaan hoor:)

13. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

Dec 23, 2009
    1,000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Knap hoor dat je zo goed kan wachten tot zaterdag!!
    Ik ben altijd veel te ongeduldig en hier vlogen de testen er door heen.

14. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    vind het ook moeilijk hoor.. maar als ik elke keer een test ga doen ben k bang voor teleurstelling.. kan het gewoon niet begrijpen ben nog niet ongesteld maar ook geen positieve test.. op die sensitest na dan.......

15. Lotte1

Lotte1 Actief lid

Sep 12, 2008
    346
    0
    0
    Je zal het vast al vertled hebben, maar zijn jullie al lang bezig om zwanger te worden?

16. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Nee nu is het de 3de ronde.. Voor het eerst overtijd..

17. Lotte1

Lotte1 Actief lid

Sep 12, 2008
    346
    0
    0
    En wel vanaf het begin een regelmatige cyclus?

18. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi Dames,

Ik heb een beetje meegelezen. Ik ben vandaag 3 dagen overtijd en heb gister even getest en die was negatief.... Ik voel me prima, alleen slaap ik slecht
    Vanaf wanneer zou ik het beste kunnen testen?
    Graag jullie reactie

@ Miranda, duim voor je

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

als je overtijd bent dan kun je gelijk testen. Maar als hij negatief was 3 dagen na nod dan ben ik bang dat je niet zwanger bent. Sommige meiden testen laat na nod, dus het kan wel, maar de kans is denk ik niet zo groot. als je menstruatie uitblijft over 2 dagen nog een test doen. anders zou ik de ha vragen voor een bloedtest als je menstratie nog uitblijft

20. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ja ik weet ook dat het misschien te vroeg is geweest. Maar moet ook erg vaak plassen en gisteravond deden me borsten een beetje pijn.
    En mijn langste cyclus is 1 keer voor gekomen en die was 29 dagen en nu zit ik op 31.
    Ik had zelf het idee om zondagavond te testen, dan zou ik 5 dagen overtijd zijn.
    Hahaha houd het wel spannend, me geduld wordt goed getest.

Share This Page