Smile, een keer extra testen kan zeker geen kwaad, maar ik denk ook niet dat je zwanger bent. Ik hoop het natuurlijk wel voor je! Miranda, heb je al een nieuwe test gedaan?
ik had het ook bij onze laatste cryopoging. teste heel licht positief met sensitest en kruitvat. maar uit bloeduitslag kwam 0 hcg. was ook 4 dagen overtijd. geloof nu alleen nog maar in knaltesten! die had ik gelukkig ook bij deze zwangerschap
En mirandaV heb je al getest? Ik ben vandaag 5 dagen overtijd en er was een heel heel licht blauw streepje te zien, ga nu van negatief uit. Ik denk dat ik of maandagavond of dinsdagochtend nog een test ga doen. Wel spannend hoor... Blijven duimen, jij ook miranda.
Ben het helemaal zat, de testen geven nog steeds negatief aan heb inmiddels al 3 testen gedaan. ALLEMAAL NEGATIEF:s maar ben nog steeds niet ongesteld.. Ik snap het niet.. Zit nu steeds maar forums te lezen over vrouwen die ook over tijd waren en pas met 2 a 3 weken positief testen.. Daar haal ik toch een beetje hoop uit.. Vind het gewoon onwijs raar. Nu als een cyclus van 41 dagen dat heb ik nog nooit gehad!!
Heb nog steeds blauwe aders op me borsten ze zijn iets wat gevoeliger en heb een opgezette onderbuik en naar de wc gaan wil ook niet echt lukken.. voel af en toevan die plopjes in me buik... maarja zal well weer niks zijn.....
Weet je ook wanneer je je eisprong gehad hebt? Ik het gevoel. Afgelopen cyclus was ik ook erg overtijd, maar testen wezen steeds niets uit. Uiteindelijk werd ik gewoon ongesteld.
Nee ik weet het niet heel zeker.. maar heb wel een dag ofzo hele erge steken in me buik gehad en toen ook flink geklust.. en heb een naar gevoel in me borsten.. misschien wil ik het wel te graag... maar ik blijf denken dat het raak is
Oh meid,wat zit je toch in een moeilijke situatie. Misschien toch maar even de huisarts bellen en vragen om een bloedtest .. Dan weet je het direct en heb je zekerheid ! Toitoitoi
Nou heb net even de dokter gebeld en het uitgelegd.. Moet morgenochtend even langs komen om kwart over 10.. Ben benieuwd.. Hoop dat ik bloed kan gaan prikken!! ...
Hey meid, Ik wil je goede hoop echt niet weghalen.. begrijp me niet verkeerd, maar ik heb ook een paar keer met die testen van sensitest gedaan en bij mij bleef er ook altijd zo'n lijntje. Ik was dan ook echt niet zwanger (1,5 jaar later pas zwanger geworden,nu dus...) Natuurlijk hoop ik echt voor je dat je zwanger bent, maar die sensitest vertrouw ik voor geen meter meer ...!!! Dikke knuf en succes, want wat zal jij in onzekerheid zitten!
Ja dat zit ik zeker.. maar heel erg bedankt.. Jaa ik ga ook niet meer van die test uit.. hoorde wel meer van zulke verhalen.. maar heb ook op een paar forums gelezen dat sommige vrouwen heel laat positief testen . en dat geeft me wel een beetje hoop.. hoop niet dat de dokter me morgen weer wegstuurt.. WIL DUIDELIJKHEID!!
Ik heb bloedgeprikt vanmorgen maandag of dinsdag de uitslag.. Had daarnet wel in eens veeel wit verlies.. Wat houd dat in??