ik heb een vraagje. kan je misselijk zijn voor je eisprong of is daar niks bekend over..... zal wel een beetje vroeg zijn op dag 11 of ziet...? ik weet helemaal niet hoe mijn cyclus deze maand is. ben wel begonnen met ovulatie testen.... weet iemand er wat van? xxx
ik ben nooit misselijk met de eisprong maar ik voel hem wel altijd. Ook heb ik hem op dag 11 hoor dus het kan meis maar aangezien jou onregelmatige cyclus is het idd verstandig om ovu testen te gebruiken
Ik ben regelmatig soort van misselijk. En toen ik vroeger de pil slikte helemaal! Geen idee waar het van komt. Weet inmiddels dat het niets met zwanger zijn te maken heeft. Zullen toch wel de hormonen zijn.... XXAnnalise
vin het echt best moeilijk hoor... daarom gebruik ik nu maar ovulatie testen en heb er genoeg in huis dus blijf gewoon doortesten.... als je een cyclus heb van 28 dagen heb je eisprong toch op dag 14 xxx
hoi hairdresser, nee misselijk was ik nooit tijdens eisprong. met ovulatietesten wist ik wel wanneer ik mijn eisprong had. liefs chantal.
Ik was altijd misselijk als er verandering kwam in mijn hormonentoestand, blijkbaar ben ik daar heel gevoelig aan. De eerste dag van m'n maandstonden, misselijk, rond m'n eisprong ook misselijk, zwanger... ook misselijk