positief genoeg om te kunnen zeggen zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liva87, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames even bevestig nodig.

afgwlopen vrijdag of zaterdag had ik mijn nod verwacht. Maar kwam niks wel wat rugpijn en moe maar verder nergens last van.
    toch maar even testen gehaalt en net 1 gedaan.

binnen 5 min dit streepje. Roze genoeg voor 1a2 dagen.overtijd?

Ik heb in december een mk gehad met 6wk. Blijft nu spannend dus maar wel heel blij.

Ik zeg zwanger denken jullie dat ook?

Dankje voor het mee kijken liefss

2. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor! Gefeliciteerd !!!

3. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze test is zeker positief, of het te licht is voor een dag overtijd? Geen idee, daar heb ik geen ervaring mee.
    Ik heb hier wel vaker gelezen dat sommige vrouwen minder snel HCG aanmaken. Sommige testen ver na nod pas positief.
    Ik zou zeggen: Gefeliciteerd met je prille zwangerschap en geniet er van! Ik duim dat het goed blijft gaan! X

4. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    proficiat!

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als je je nod zeker weet (tempen,ovu's) vind ik hem heel erg licht....,als je je nod niet zeker weet,zou je een latere ovu gehad kunnen hebben,en zou het prima kunnen.Maar voor 1 of 2 dagen overtijd vind ik het te licht.

6. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je niet zwanger zou zijn dan krijg je dat streepje niet. Dus licht of niet, zwanger is zwanger! Van harte!

7. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik sluit me aan bij mijn voorganger. Een streepje is een streepje en dus ben je zwanger! Mijn streepje was op mijn NOD nog lichter dan dit en was ook niet zo snel een knaller. Bij de een stijgt het HCG sneller dan bij een ander, dus niemand kan hier nu iets over zeggen.
    Gefeliciteerd!!!

8. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    i like deze positieve reacties.. het is echt niet leuk als jezelf twijfelt en dan negatieve reacties krijgt.. je wil gewoon dat iedereen blij voor je is.. ik wens je een proficiat! ik heb 12dpo en op nod ook 2x positief getest wel licht maar er waren streepjes.. maandag doe ik nog een digitale.. geniet ervan!

9. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ik zie m hoor !! :D

10. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Pipo, niet iedereen heeft op nod een knaller hoor...
    Wat een onzin. En ook al heb je een knaller zegt dat spijtig genoeg nog niks.

LIVA87

ik vind em positief en durf je te feliciteren hoor.
    Ik heb op mijn nod ook altijd licht getest ;)

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    duidelijk en op NOD had ik ook geen knaller (wist precies wanneer mijn NOD was, maar heb korte LF dus dat heeft ook een wat lichtere test op NOD als gevolg bijv.)

12. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankje..haha lust me koffie niet meer en kan niet normaal opstarten zonder koffie dus de hormonen gaan werken haha..

ik ga er ook in geloven. Dankje dames test ergens donderdag nog is voor de knaller.

Erg.blij maar voorzichtig door vorige mk.

en geen ovulatietesten gebruikt en maar 1x gevreeën dus had dit niet verwacht.
    zou nu op dpo 14/15 zitten

13. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Niet iedereen hoeft positief te testen op 2 dagen na NOD. Het kan zijn dat je ei laat gesprongen is en dat Het Zaadje wat langer leefde dan gemiddeld.
    De test zegt in ieder geval dat er genoeg HCG in je lichaam zit om een streepje te laten zien, dit is namelijk geen indroger.

Dit zeg ik niet om je onzeker te maken, maar er is één ding wat je voor ogen moet houden:
    Je zegt dat je in december een miskraam hebt gehad. Wat er eventueel ook gebeurt zou kunnen zijn, is dat je nog wat rest HCG in je lichaam hebt. Dit kun je helaas niet met een zwangerschapstest aantonen. Als je over een paar dagen een duidelijkere test hebt kun je met zekerheid zeggen dat je zwanger bent!
    Ik heb tot 6 weken na de curettage van vorig jaar nog positief getest. Bij sommigen duurt het langer, bij anderen korter. Daar is niet zoveel over te zeggen.
    Ik hoop voor je dat het voor jou gewoon weer raak is!

14. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Week na mk was hij al negatief en was schoon bij verloskundige. Maand na mk weer ongesteld. Die maand niet zwanger nog wel gerest door extreme pijnlijke borsten. Maar was omowit. Nu niet verwacht en nu al zo. Ik weet mijn ei niet ergens tussen vrijdag en maandag in. Dus kan idd dat ik nu pas vroeger ben. Als ik veijdags aan hou dpo 14/15 maar kan altijd minder zijn

gelukkig heel nuchter. En test volgende week nog is. Geen.bloed is goed.

dank voor het mee kijken en reacties

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik zeg ook zwanger: gefeliciteerd!

Mijn test was op NOD ook erg licht (lf van 13) en liep de dagen daarna mooi op.
    Snap je voorzichtigheid, probeer het toch maar te geloven :)

16. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    gefeliciteerd

17. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteeerd!!

18. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Gefeliciteerd!

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind NOD niet zoveel zeggen ;) Hoeveel DPO ben je? Dat zegt me meer dan NOD.

Als je 15/16dpo bent, dan vind ik hem ook niet erg donker. Maar ik zou daar niet direct schrik van hebben. Ik heb genoeg dames gezien die gewoon wat minder snel hCG aanmaken. Bij hCG gaat het nu eenmaal niet zozeer om de waarde op zich, maar of het zich in het juiste tempo verdubbelt.

Edit: zie nu je reactie dat je 13/14 dpo bent. Dan vind ik hem best keurig hoor. Gefeliciteerd en sterkte met wachten tot je eerste echo!

20. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hopelijk geven deze reacties je wat meer zelfvertrouwen :D top hoor dames, soms heb je dit even nodig :)

Deel Deze Pagina