Positieve ovulatietest op dag 9

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yvonnn, 16 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvonnn

Yvonnn Lid

17 nov 2012
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Mijn vraag; Dag 1 t/m 5 menstruatie gehad, dag 6 gemeenschap waarbij condoom scheurde, dag 9 een positieve ovulatie test waardoor eisprong waarschijnlijk op dag 10/11 is geweest. (Mijn cyclus duur wisselt van 25 dagen t/m 28 dagen). Wie is er met een vroege eisprong en gemeenschap +- 5 a 6 dagen voor de eisprong zwanger geworden? Ik begrijp dat die kans klein is maar ben benieuwd naar ervaringen bij wie dit is gebeurd :)

2. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Welke testen heb je gebruikt

Yvonnn vindt dit leuk.
  3. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    2x zwanger geworden van 5 dagen voor eisprong. Ligt aan kwaliteit van het zaad ..

Yvonnn vindt dit leuk.
  4. Yvonnn

Yvonnn Lid

17 nov 2012
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dinabloem; ik heb de ovulatietesten van sensitest gebruikt.

Minimensje83; Oké , ja precies het is dan nu maar afwachten. Rekende jij dan die 5 dagen voor de eisprong of de 1e of 2e dag erna? Of niet aan de hand van ovulatietesten?

Bedankt voor jullie reacties

5. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Ik gebruik nooit ovulatietesten aangezien ik makkelijk zwanger word (zwanger blijven is hier een probleem). Ik weet het obv wat ik voel en de echo’s naderhand die kwamen dan echt precies overeen. Bijv hele weekend heel veel buikpijn, op maandagmiddag opeens weg, eisprong volgens echo op maandag.

Deel Deze Pagina