Ik ben benieuwd of er meiden zijn die al vroeg last hadden van symptomen. Waar hadden jullie last van na de bevruchting of innesteling als jullie terug denken? Waren jullie bijvoorbeeld moe na de bevruchting of na de innesteling of al misselijk etc. Ben benieuwd
Wat een interessant topic, ga ik even volgen! Ik zit helaas ook op het wachtbankje... Heb vanaf eisprong alleen zere tepels en was afgelopen 3 dagen erg moe. Maar is nog veelste vroeg iets te merken van zwangerschap helaas. Ik moet wel zeggen dat ik probeer aan wishful thinking te doen. Ik ben namelijk in januari gestopt met de pil en toen vorige cyclus nooit een natuurlijk ei-tje gehad. de 17e moeten we terug naar ziekenhuis voor start Clomid (PCOS) en toevallig of niet nu een natuurlijk ei gehad... dus probeer te denken dat dit niet toeval is en het zo had moeten zijn en we dus niet de medische molen in hoef. Hoewel ik ook wel nuchter blijf dat de kans dat het raak is niet groot is... hopelijk gaat de tijd snel...
Had enorme zere borsten, maar dat had ik ook als ik ongesteld moet worden. Alleen was het nu dubbel. Weet niet of dat een teken was. Verder dacht ik gewoon ongesteld te worden omdat ik voor mijn Nod met een ultra gevoelige test neg testte. Dus ik weet het eigenlijk niet haha
Oooh genoeg! Opgeblazen buik pijnlijke borsten grieperig drukkend gevoel in vagina En ik vergeet vast nog wel iets maar dat noemen ze zwangerschapsdementie Die komt later pas
Mijn borsten groeien, ik moet overgeven van sinaasappelsap, van fruit word ik misselijk en mijn buik lijkt wel een ballonnetje. Alles stinkt en ik moet overal om huilen. Maar verder ben ik vooral heel heel heel blij!
Ik had nergens last van, alleen 3 dagen voor ik ongesteld moest worden een bloeding. Dus dacht dat ik eerder ongesteld werd, had ht ook niet zo bijgehouden omdat we net gestopt waren met de mmm. Die bloeding zette niet door. Daarom na een paar dagen een test gedaan en die was duidelijk positief. Zo ging het bij m'n eerste zwangerschap ook trouwens, precies zo .
Ik zag het niet als kwaaltje, maar lees dat toch meer vrouwen er last van hebben. Paar dagen voor nod heel grieperig gevoel en snotverkouden. De rest kwam pas ruim na nod
Alleen gevoelige borsten, maar dat had ik ook als ik ongesteld moest worden. Nu werd het alleen erger en dat is nog steeds zo.
Ik was enorm moe, maar we waren op vakantie dus ik dacht dat het door het ontstressen kwam. Nu ben ik minder moe. daarnaast gevoelige borsten, maar mn dochter stopte ook net met de ochtendvoeding dus dacht dat het daardoor kwam.
Wat een verschillende symptomen allemaal bij iedereen Maar had iemand ook vanaf 3 of 4 dpo last van dingen? Of kwam het bij jullie allemaal later?
Hoihoi Ik zit nog in de wachtweken na een terug plaatsing van de tweede icsi behandeling . Bij de eerste keer had ik meer kwaaltjes om het maar zo te noemen nu heb ik eigenlijk nergens last van . Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks er is geen een zwangerschap het zelfde . Er zijn zelfs vrouwen die niet eens door hebben dat ze zwanger zijn !
Mijn NOD is maandag, heb al wel 2 positieve oplopende testen. Sinds vorige week ben ik erg moe en nu de afgelopen twee dagen zere borsten en steken in mijn onderbuik bij het opstaan. Nog niks gemerkt van misselijkheid gelukkig
Ik had al zeker 1,5 voor mn nod zulke zere borsten. Ik wist het toen eigenlijk al maar ja je gaat toch tegen jezelf zeggen van nou vast niet misschien houd je lichaam je voor de gek of wat dan ook. Toen ik de positieve test in mn handen had dacht ik ja dat kon ook bijna niet anders
Nee ik totaal niet, had deze keer echt het gevoel dat het niet raak was omdat ik behalve verkoudheid nergens last van had. De maanden waarin het niet raak was voelde ik van alles, steekjes in m'n schaamstreek, enorm pijnlijke borstel etc. Dus volgens mij geen peil op te trekken haha
bij mij ging er een belletje rinkelen omdat ik niet in slaap kon vallen! Anders viel ik als een blok in slaap, en toen zag ik elk uur van de nacht!
Ik heb vanaf vorige weer last van jeuk rondom mijn navel. Steeds een opgeblazen gevoel Last van me darmen, kramp en diaree ( heb ik normaal nooit!) Vannacht gedroomd over een positieve test. Woensdag of donderdag is mijn NOD. Maar vanmorgen een testje gewaagd en hij is licht positief Hopelijk loopt hij op en blijft de beebs plakken