onduidelijk

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Belle1978, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ik heb eergisterochtend en vannacht getest met Kruidvat 2v5. Nog wat vroeg in de cyclus, maar bij mijn dochter testte ik al een week voor mijn menstruatie postief (licht streepje maar geen twijfel mogelijk en ik voelde mij ook zwanger)
    Op beide testen verschijnt na (te) lange tijd een streepje, maar zo licht dat je het amper ziet. Nu kan ik mij niet herinneren dat ik dat had bij vorige testen (van mijn afgelopen zwangerschap), maar het zouden prima de welbekende indroogstreepjes kunnen zijn.

Ik heb er geen foto van, want zo weinig vind ik het de moeite waard. Maar herkent iemand dit? Daarnaast vroeg ik mij af of iemand weet of je bij een volgende zwangerschap net zo snel HCG aanmaakt als die ervoor?

Ik ben ongeduldig van aard hoor, dus ik doe mijzelf dit aan. Ik moet eigenijk wachten tot volgende week. Of ik word met een aantal dagen hartstikke ongesteld of niet, maar toch vind ik het een beetje vaag van die streepjes.

2. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    hoe lang voor je NOD heb je getest?

3. Belle1978

Ik zou a.s. maandag of dinsdag ongesteld moeten worden.

4. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    dan zou je vandaag kunnen testen!

Ik heb het zelf ook gedaan, mijn NOD is 12 jan. maar ik heb dinsdag getest, omdat ik een beetje het gevoel had dat ik zwanger was van vorige cyclus (volg je het nog haha) toen kreeg ik ook echt zo'n heeeeeeeeel licht lijntje je moet echt goed kijken maar ik had mijn havik-vision aan :p

Dus ik mag ook pas morgen weer testen van mezelf :p

Laat even weten als je getest hebt!

5. Zou het lukken

1 nov 2010
    19
    0
    0
    Hey Dames,

Ik heb ook echt een heel vaag streepje. Ik zou ook dinsdag ongesteld moeten worden. En heb net getest met een kruidvattest. Ik kreeg na 1 a 2 minuten wel het verticale streepje maar heel licht. Zie hieronder. Lijkt deze op jullie test. Wat denken jullie. Ohhhh echt raar om zo in onzekerheid te zitten.

Ik duim voor jullie!

6. Zou het lukken

1 nov 2010
    19
    0
    0
    Nog een foto...

7. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ik zie wel een streepje... morgen nog eens testen? Ik neem altijd kv 2v5, niet zo duur en net zo goed :D

8. Belle1978

Loepie: ik zag net jouw test bij het andere topic en dat ziet er goed uit hoor! Wel heel licht nog, maar er staat een streep. Zo'n streep had ik dus niet gisternacht, bij deze zou ik al veel meer denken: zwanger. Natuurlijk niet te vroeg juichen, maar bij mijn eerste zwangerschap testte ik zo'n streep die jij had (en zij loopt dus nu alweer bijna een jaar rond op deze aarde). Ik had alleen zó snel tekenen, echt niet normaal. Ik had geloof ik rond 19 april mijn eisprong en een dag of 5 later merkte ik al dat ik ineens omelet heel lekker vond (lekkerder dan normaal). Heel apart. En ik voelde mij dik. En toen testte ik 28 april 's ochtends vroeg zo'n streep die jij net liet zien...

Testen: ik weet het niet, ik durf niet zo goed te testen omdat ik enerzijds echt niet verwacht zwanger te zijn. Dat het gewoon 2 indrogers waren. En omdat ik al bijna ongesteld moet worden. En omdat ik niet helemaal precies meer weet wanneer mijn laatste ongesteldheid was. Misschien wacht ik wel even af.

Zou het lukken: jouw test lijkt echt wel positief hoor! Heb je inmiddels al met een andere test getest??

9. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Hi :)

Ik durf het nog niet te geloven, maar vorige zwangerschap had ik ook al zo snel positief en net zo vaag haha, vandaag nog maar even een testje kopen en dan overmorgen nog eens testen of een digitale...

Ik zou van jou ook graag een positief resultaat willen zien!

10. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    #10 Loepie, 8 jan 2011
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011
    nog een foto van alleen de strip, slaat alleen al geel uit (jakkes)

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@loepie ik had in een ander topic gezegd dat ik op de kv test wat leek te zien. deze test is te verkleurd, maar ik zou zeker over 2 dagen weer testen

@zouhetlukken ik hoop dat het posi nieuws word voor jullie, maar op deze test zie ik helaas een pennenstreep en die zijn meestal niet positief. ik zou een kv testje proberen

@belle dat je bij je eerste zwangerschap zo snel posi testte hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je dat nu weer doet. Je hoeft je nog nergens druk om te maken hoor als je nog niet (duidelijk) posi test. gewoon over een paar dagen weer testen. Ik hoop het voor je

12. Belle1978

Ik heb gistermiddag getest, dacht: als hij nu niet duidelijk(er) positief is, dan ben ik gewoon niet zwanger. En hij was negatief. Echt wit. Nieteens een schaduw. Ik zou morgen ongesteld moeten worden en ga dat rustig afwachten en dan zie ik wel verder.

13. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    deze test heb ik vanmorgen gedaan, hij is volgens mij wel duidelijker

14. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Belle: wat jammer dat je test vanmorgen wit was. Hopelijk ben je snel uit deze onzekerheid.

Loepie: Ik vind hem duidelijk :D. Kwam het streepje binnen de afleestijd?

15. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    yep :D durf het nog niet te geloven... misschien ga ik toch nog een clear blue digital halen haha

16. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

haha leef je uit, ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen ;)
    Gefeliciteerd.

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Loepie: Ik zie je streepje duidelijk hoor!!! GEFELICITEERD!!

18. Belle1978

Yes, Loepie! Dit is een duidelijke streep! Gefeliciteerd!!!

Voor mij is het niet zo teleurstellend hoor, die negatieve test. Wij zijn niet bewust bezig voor een 2e, het zou een "lucky shot" zijn als het toch raak is. Het voelt overigens nu alsof mijn menstruatie eraan zit te komen. Ik denk dat wij pas echt weer proberen zwanger te raken tegen het einde van het jaar. :)

19. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    @ Loepie, Ik zie ook een tweede streepje !! D

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@belle jammer