Negatief test, toch zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door fatimas, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi damens..

Hier een bericht in alle onzekerheid. Heb sinds 3 weken al het gevoel heel erg zwanger te zijn...

Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik precies hetzelfde en testte ik 3 keer negatief voor ik een positief test in mn hand had... ondanks dat ik wist dat ik ZEKER zwanger was..

Dit maal.. al 5 testen gedaan en allemaal negatief. 2 dagen geleden een test gedaan met een heeeeeeeel licht streepje.. bijna onzichtbaar zowat. In alle gekte vanochtend nog een test gedaan maar hier was nix zichtbaar op.

23 aug was het begin van mn laatste menstruatie.

Alle stress komt omdat ik een spiraaltje had maar deze lag dus niet goed waardoor het zijn werking niet goed deed... Inmiddels is deze verwijderd en is het afwachten. De dagen lijken zo lang te duren omdat ik het nog niet echt zeker weet ...

hebben jullie dit ook wel eens gehad? maak ik me onnodig druk?

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heb je misschien een foto van de lichte test?
    Verder heb ik er geen ervaring mee, maar weet wel dat de een wat langzamer hcg aanmaakt dan de ander..

In ieder geval hoop ik dat je snel alsnog positief test! :)

3. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hoe lang is je cyclus normaal dan?
    Bij 28 dagen zit je nog voor je NOD dus kan je nog heel best negatief testen..
    Misschien met een gevoelige test testen en met ochtendurine?

Succes!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Al 3 weken weten dat je zwanger bent (qua gevoel) ? Dat zou betekenen dat je zo rond 29 aug dit gevoel begon te krijgen .. nav je laatste ongi zou dat dus op cyclusdag 6 zijn.
    Dan is er nog niet eens een eisprong geweest, laat staan een bevruchting, laat staan een innesteling en laat staan het hcg hormoon wat kwaaltjes veroorzaakt.

Je bent nog veel te vroeg om te testen.

Overigens kan je van de spiraal-verwijdering ook hormoon kwaaltjes krijgen hé ... komen vaak ook overeen met zw kwaaltje. Ontpillen noemen ze dat ;)

5. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    Is dit je 1e cyclus na spiraal?

6. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank voor de reacties! 23 aug was de eerste dag van m'n laatste menstruatie. Deze was anders dan normaal. Heel heftig maar korter. Dit zou idd m'n eerste cyclus worden na het spiraaltje..

Ergens denk ik ook dat ik spook symptomen heb omdat ik er zo mee bezig ben. Nu weer enorme steken in de onderbuik.. Misschien dan toch ongesteld morgen..

Wachten duurt zo lang ! Welke testen zijn gevoeliger uit jullie ervaringen?

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    als ik jouw was zal ik eerst maar is afwachten of je ongestelt wordt want door de spiraal moet je eigelijk ook soort ontpiling en dan krijg je allemaal verschijnselen wat ook lijkt op zwangerschap sucees

8. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hier een beetje hetzelfde probleem. Wel symptomen, maar negatief testen en geen menstruatie. Hier 16 augustus mirena eruit laten halen en 18 augustus menstruatie gehad. Ook erg heftig. Nu wachten op menstruatie....

9. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    hierzo dus hetzelfde..

ben vandaag 'ongesteld' geworden maar het bloed is heel donker (zwart /bruin ) .. een klein beetje.

Weten jullie of dit normaal is na het verwijderen van de spiraal? oud bloed of misschien toch wat anders?

10. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    zou dit trouwens een innestelingsbloeding kunnen wezen?

11. gabrielw

gabrielw Lid

26 aug 2012
    19
    0
    1
    Vrouw
    rotterdam

zo wat ben ik blij dit te lezen ( spiraal-verwijdering ook hormoon kwaaltjes krijgen hé ... komen vaak ook overeen met zw kwaaltje. Ontpillen noemen ze dat) ik heb 22 aug mijn spiraal laten verwijderen ,en ik dacht gelijk bij de eerste keer zwanger te zijn. Ik had zelfs melk uit mijn tepels ...was mij zelf dus helemaal gek aan het maken , maar dat heeft dus ook zijn redes gehad(de spiraal)
    Ik laat het nu gewoon op mij afkomen en probeer er niet zo mee bezig te zijn , dat maak je juist helemaal gek :$

12. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wordt er ook gek van!

Heb jij bij de eerste menstruatie na de spiraal ook donker bloed gehad?

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Geen idee of het een innesteling kan zij . Heb geen ervaring met innestelingsbloeding. Als het wee ophoudt, zou ik over een week of o nog eens testen. Misschien een langere cyclus? Ik wacht ook maar gewoon af. Had voor mijn 1e zwangerschap ook onregelmatige cyclussen, dus wellicht nu een langere cyclus. We zullen zien. Succes in ieder geval!

14. gabrielw

gabrielw Lid

26 aug 2012
    19
    0
    1
    Vrouw
    rotterdam
    nee heb een dag een beetje gebloed... een dag niet en toen weer een klein beetje ..10 okt gewoon normaal ongi geworden..

Deel Deze Pagina